sentry guns

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
Normis
Ar jis surinks 50 žinučių?
Posts: 40
Joined: 2011 Jan 28 18:13

sentry guns

Post by Normis »

Sveiki turiu CSDM modą, ir naudoju sentryguns.amxx pluginą, taiva čia jau senai su šia problema kovoju ir nusprendžiau ištaisyti šią problema ir manau pagelbėsit man. Tai va šiande pažiejau į log ir pamačiau error.

Code: Select all

L 12/17/2011 - 23:09:25: [CSTRIKE] Invalid player 17L 12/17/2011 - 23:09:25: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sentryguns.amxx")L 12/17/2011 - 23:09:25: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")L 12/17/2011 - 23:09:25: [AMXX]    [0] sentryguns.sma::createsentryhead (line 730)
Taigi pasiemiau sma failiuką ir nukeliavau į tą eilute pažiejau ir tiesiog nežinau ką daryt kas per problema gal galit padėt? Nes dėl šios problemos man dažnokai lūžtą servas.
Prikabinsiu sma failiuką.
Attachments
sentryguns.sma
(96.63 KiB) Downloaded 683 times

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: sentry guns

Post by aaarnas »

Surask eilutę:

Code: Select all

new creator = parms[1]
ir po ją pamėgink įterpti:

Code: Select all

if(!is_user_alive(creator)) return
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: sentry guns

Post by beast »

Jei pakimba su 99% cpu usage, be jokio error, tai tikrai ne dėl šio error lūžta. Jei naudoji seną sentryguns versiją, tai gali lūžti dėl to, kad sentry atakuojamas su peiliu. Čia pafixinta versija http://forums.alliedmods.net/showthread ... 1e&t=78632.
Tačiau serveris ir toliau lūžinės su 99% cpu. Nežinau tiksliai dėl ko. Perėjęs visą kodą skersai išilgai, visus ciklus pertikrinau, neradau problemos. Toks jausmas, kad pasiekiamas kažkoks hl varikliuko limitas, gal laikinųjų entity limitas, ar koks atminties bufferis, sunku pasakyti. Bet galiu pasakyti tiek, kad kuo intensyviau naudojami sentry gunai (kuo daugiau sukuriama laikinų entity), tuo greičiau nulūš serveris.

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: sentry guns

Post by aaarnas »

beast wrote:Jei pakimba su 99% cpu usage, be jokio error, tai tikrai ne dėl šio error lūžta. Jei naudoji seną sentryguns versiją, tai gali lūžti dėl to, kad sentry atakuojamas su peiliu. Čia pafixinta versija http://forums.alliedmods.net/showthread ... 1e&t=78632.
Tačiau serveris ir toliau lūžinės su 99% cpu. Nežinau tiksliai dėl ko. Perėjęs visą kodą skersai išilgai, visus ciklus pertikrinau, neradau problemos. Toks jausmas, kad pasiekiamas kažkoks hl varikliuko limitas, gal laikinųjų entity limitas, ar koks atminties bufferis, sunku pasakyti. Bet galiu pasakyti tiek, kad kuo intensyviau naudojami sentry gunai (kuo daugiau sukuriama laikinų entity), tuo greičiau nulūš serveris.
Na rodos dėl entity kiekio nelūžta, nes dariau pluginą, kur paspausdamas raidę, išmeti ammo taškų. Tai išmetant juos, sukuriamas entity. Test serveryje specialiai mėginau "primėtyti" labai daug entity ir jų ten buvo iš ties labai daug, neskaičiavau kiek, bet rodos koks ~100. Įdomus dalykas, kad pasiekus ribą, tai tiesiog negalėdavai greitai juos kurti. Tekdavo palaukti kelias s, kad vėl naują sukurti, sukurdavai, tada vėl lukteli.
Esmė, kad lūžę nebuvo. (Sukurti nebuvo ištrinami). Dariau su engine.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

Fly3r
Jau po truputį tampa savu
Posts: 138
Joined: 2011 Nov 06 11:35

Re: sentry guns

Post by Fly3r »

Arnai tu darei su create_entity("info_target") ane? Ar su FakeMeta, tuo engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")). O kuris geriau?
Beje, Normi, geriau naudok dėl komandos tikrinimo get_pdata_int(id, 114, 5). Čia reikės FakeMetos

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: sentry guns

Post by aaarnas »

Sakiau kad su engine, o create_entity yra engine funkcija.

Bet tai nereiškia, kad su engine nelūžta, o su fakemeta lūžta. Čia tik sakau, kas buvo, kai mėginau. Reikia dar atskirai pamėginti su fakemeta tą patį padaryti.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests