SOLID_XXX pakeičia tik sąveikos su pasauliu parametrus, bet pradanginti nelabai gali. Jei pagal šitą funkciją, tai arba koordinatės blogos, arba vektorius kažkoks blogas nustatomas, kad kamuolys išlėkia kažkur (bet matytųsi tada).
Ką galima pamėginti, tai parašyti chat komandą kokią, kuri patiktina ar entity egzistuoja, kokia jo būsena, koordinatės ir tt:
Code: Select all
#include <engine> public plugin_init() { register_clcmd("say /check", "check_ball")} public check_ball(id) { new ent = ballid // kamuolio ent id if (is_valid_ent(ent)) { new Float:ballorig[3], Float:porig[3] entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, ballorig) entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, porig) client_print(id, print_chat, "Kamuolio koordinates: %.1f %.1f %.1f", ballorig[0], ballorig[1], ballorig[2]) client_print(id, print_center, "Tavo koordinates: %.1f %.1f %.1f", porig[0], porig[1], porig[2]) client_print(id, print_chat, "Atstumas nuo taves iki kamuolio: %.2f", floatsqroot((ballorig[0]-porig[0])*(ballorig[0]-porig[0])+(ballorig[1]-porig[1])*(ballorig[1]-porig[1])+(ballorig[2]-porig[2])*(ballorig[2]-porig[2]))) client_print(id, print_chat, "Render mode: %d Render fx: %d Render amount: %.2f", entity_get_int(ent, EV_INT_rendermode), entity_get_int(ent, EV_INT_renderfx), entity_get_float(ent, EV_FL_renderamt)) } else { client_print(id, print_chat, "Kamuolys neegzistuoja! Istrintas") }}
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.