Čia man vienam atrodo, kad po teisininko surašyto komplekto paysera bele teksto pridėjo, kad rimčiau atrodytu
51. Siekdama apsaugoti Pardavėjus, Klientus bei Pirkėjus nuo internetinių apgavysčių, Paysera visuomet stengiasi objektyviai ir operatyviai įvertinti esamą Pardavėjo ir Pirkėjo situaciją bei imtis atitinkamų apsaugos priemonių. Iškilus konfliktinei situacijai ir norėdama užbėgti už akių galimai nusikalstamai veiklai, Paysera pasilieka sau teisę sustabdyti paslaugų teikimą ir (arba) pinigų išmokėjimą. Šia teise niekuomet nesinaudojama gavus skundą dėl Pardavėjo, kuris jau seniai ir sėkmingai vykdo veiklą ir naudojasi Paysera paslaugomis, nes tokie Pardavėjai dažniausiai visus nesusipratimus išsprendžia tiesiogiai su Pirkėju. Norėdama įsitikinti Pardavėjo ar Pirkėjo nupasakotos situacijos tikrumu, Paysera pasilieka teisę paprašyti papildomų jų tapatybės ir vykdomos veiklos įrodymų. Nepavykus situacijos išspręsti dialogo būdu ir esant pagrįstam įtarimui dėl galimo sukčiavimo, visa ginčo ir sutarties informacija perduodama teisėsaugos institucijoms, o paslaugų teikimas ir surinktų pinigų išmokėjimas suspenduojamas.
Jei viena diena atsibos ilgai vykdoma veikla - galit pradėt scamint, suspendo iškart negausit, spėsit ir pripyzdint ir pabėgt.