Page 2 of 2

Re: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range

Posted: 2014 Jan 08 00:18
by hleV
Nu aš patikrinau pas save, tai viskas tvarkoj. Pažiūrėk kaip pas tave:

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <engine>#include <cstrike>#include <fun> public plugin_init(){    register_clcmd("say /test", "OnSayTest");} public OnSayTest(plr){    new weap = give_item(plr, "weapon_awp");    log_amx("give_item() = %d^nfind_ent_by_owner() = %d", weap, find_ent_by_owner(plr, "weapon_awp", plr));    cs_set_weapon_ammo(weap, 100);        return PLUGIN_HANDLED;}
Jei tas pats error'as, įsirašyk naujesnį AMXX.

Re: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range

Posted: 2014 Jan 08 11:25
by MPD
Nežinau kodėl, bet nieko nepadarius ir vienu būdu ir kitu susitvarkė, jokio erroro nebemeta. Dėkui už pagalbą.