Old cs 1,5 gun switch.

Šiame forume vartotojai gali prašyti jiems reikiamo plugino.
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Post Reply
fastas00
Parašęs kelias žinutes
Posts: 6
Joined: 2013 Mar 19 15:24

Old cs 1,5 gun switch.

Post by fastas00 »

Sveiki, man reiktu plugino , kad kai keitiesi gun jis pasikeistu labai , greitai tesiog galima sakyti kad nebutu animacijos, zinau kad toks pluginas egzistuoja ne viename serverije esu matesm, tik gaila pavadinimo nezinau :(

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: Old cs 1,5 gun switch.

Post by newb »

Quake Style Switch
This plugins brings back the old feature from CS1.5 times. When you switch between your weapons really fast - you don't see the switch animation.

fastas00
Parašęs kelias žinutes
Posts: 6
Joined: 2013 Mar 19 15:24

Re: Old cs 1,5 gun switch.

Post by fastas00 »

aciu !!

User avatar
Trickas
Flooderis arba specialistas
Posts: 889
Joined: 2012 Jan 25 18:20
Skype: ner.e5

Re: Old cs 1,5 gun switch.

Post by Trickas »

newb, o neišeitų/negalėtum padaryt, kad ne tik nebūtų animacijos, bet, kad pvz pakeitus ginklą iškart ir galėtum šaudyt ar mest he, nu nebūtų ten to intarpo 1-2sek. ?
- Skype: ner.e5
- Steam: Tr1ckas

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: Old cs 1,5 gun switch.

Post by newb »

Nemano kodas ir netikrinau ar veikia

Code: Select all

#include < amxmodx >#include < fakemeta >#include < hamsandwich > const m_flNextPrimaryAttack = 46;const m_flNextSecondaryAttack = 47;const m_flTimeWeaponIdle = 48; public plugin_init( ){    new szWeaponName[ 32 ];    for( new i = 1; i <= CSW_P90; i++ )    {        if( get_weaponname( i, szWeaponName, charsmax( szWeaponName ) ) )        {            RegisterHam( Ham_Item_Deploy, szWeaponName, "FwdWeaponDeployPost", 1 );        }    }} public FwdWeaponDeployPost( iEntity ){    set_pdata_float( iEntity, m_flNextPrimaryAttack, 0.0 );    set_pdata_float( iEntity, m_flNextSecondaryAttack, 0.0 );    set_pdata_float( iEntity, m_flTimeWeaponIdle, 0.0 );}

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest