Sveiki galit ikelti 2 pluginus.
1.
2 Ir bullet damage,bet kad roditu tik vipams.
Reikia 2 pluginu. :)
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Re: Reikia 2 pluginu. :)
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <fakemeta_util> #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Sn!ff3r" #define FLAG ADMIN_LEVEL_H new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2 public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0") g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1") g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1") g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj() g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()} public on_new_round(){ g_enabled = get_pcvar_num(g_type) if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true } public on_damage(id){ if(g_enabled && get_user_flags(id) & FLAG) { static attacker; attacker = get_user_attacker(id) static damage; damage = read_data(2) if(g_showrecieved) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage) } if(is_user_connected(attacker)) { set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage) } }}
Re: Reikia 2 pluginu. :)
nerodo.;/
Re: Reikia 2 pluginu. :)
1. Turi susikurt pagal save.
2. Kad rodytų reikalingas t flagas.
2. Kad rodytų reikalingas t flagas.
Re: Reikia 2 pluginu. :)
1)O nors koki panasu plugina. O veliau as pasireguliuosiu pagal save.
2) Ta bullet damage rodo visiem,bet nevisada.
2) Ta bullet damage rodo visiem,bet nevisada.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests