sprites, ent

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

sprites, ent

Post by aurimasko »

Ar eina padaryti kad būtų efektas toks kaip ScreenFade (na užmestų spalvą), bet kad būtų pvzd raibuliuojanti, arba vienur tamsiau kitur šviesiau? Na, kad būtų įvairiai, netik viena spalva..

Kaip padaryti, kad mano sukurtas entity po truputį sulystų į žemę?

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: sprites, ent

Post by beast »

aurimasko wrote:Kaip padaryti, kad mano sukurtas entity po truputį sulystų į žemę?

Code: Select all

register_think("classname", "funkcija") entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + Float:dažnis) static Float:orig[3] entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, orig) orig[2] -= kiek_unitų_turi_sulyst_į_žemę_per_1periodą entity_set_origin(ent, orig)

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: sprites, ent

Post by aurimasko »

o jeigu turiu daug entity su vienodu classname, tai neįmanoma padaryti kad veiktų tik vienam iš tų entity (pvzd pagal entid) be tikrinimų if.. ?

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: sprites, ent

Post by beast »

Tai tik vieno tikrinimo tereikia. Kur problema?

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: sprites, ent

Post by aurimasko »

tame, kad pas mane įvairiai gali būti - vienu metu išsitrininėt gali tik vienas, o gali ir trys..

User avatar
TBagT
Jau perkopė 10 žinučių ribą !
Posts: 14
Joined: 2010 Oct 25 12:51
Skype: deusx223

Re: sprites, ent

Post by TBagT »

Jai entity turi omenyje ir tą žalia screen tai priskyrk entity prie žaidėjo ir su set tasku ji panaikink, nežinau ar to nori, bet taip supratau.

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: sprites, ent

Post by aurimasko »

žodžiu pasidariau tiap:

Code: Select all

 public Think(ent){    if(!is_valid_ent(ent))        return            entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.2)        if(get_gametime() - entity_get_float(ent, EV_FL_starttime) > 5.0) // čia tikrinimas kad trintusi, tik jeigu buvo padėtas prieš 5 sek., o jei anksčiau, tai netrintų.    {        static Float:orig[3]        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, orig)        orig[2] -= 0.3        entity_set_origin(ent, orig)    }}
O dabar kaip padaryti, kad kai jis visas palenda po žeme, tai išnyksta?

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: sprites, ent

Post by beast »

Jei žinai dydį, tai leisk į žemę tol, kol ent aukštis bus mažesnis už nuleistą atstumą, o tada panaikink. Arba, jei tai įmanoma tavo atveju, testuok ir žiūrėk, koks ilgiausias laiko tarpas, per kurį dingsta tas tavo ent. Po to laiko panaikink.

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: sprites, ent

Post by aurimasko »

susitvarkiau

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests