Flashbang Dynamic Light

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
User avatar
ptaha
Ar galit patikėti? Jis jau parašė 20 žinučių
Posts: 29
Joined: 2012 Jun 28 17:26
Skype: laimiukas3

Flashbang Dynamic Light

Post by ptaha »

Sweiki gal kas galetu perdaryt biski Flashbang Dynamic Light amxx
noreciau kad ne 1 spalva butu galima uzdet o keleta. numetus fb pvz melyna numetus antra raudona trecia zalia bent kokias 3 spalvas nes db tik viena galima
jei kas galit padekit aciu :)

Code: Select all

fbl_color","0 0 255"fbl_color","255 0 0"fbl_color","255 0 255" 

Code: Select all

  #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #include <cstrike>  new enabled_cvar, radius_cvar, color_cvar, gmsgScreenFade, cvNoBlind, cvRefresh, maxPlayers;  public plugin_init() {    register_plugin("Flashbang Dynamic Light","0.21","Avalanche");    register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");     enabled_cvar = register_cvar("fbl_enabled","1");    radius_cvar = register_cvar("fbl_radius","50");    color_cvar = register_cvar("fbl_color","255 255 255");        cvNoBlind = register_cvar("fbl_noblind","0");    cvRefresh = register_cvar("fbl_refresh","0.0");     gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");    register_event("ScreenFade","event_flash","be","1>0","2>0","3=0","4=255","5=255","6=255","7>199"); // from VEN    maxPlayers = get_maxplayers();            set_task(10.0,"refresh_nades"); }  public event_flash(id) {    if(!get_pcvar_num(enabled_cvar) || !get_pcvar_num(cvNoBlind))        return;     // overwrite it    message_begin(MSG_ONE,gmsgScreenFade,_,id);    write_short(0);    write_short(0);    write_short(1<<2);    write_byte(0);    write_byte(0);    write_byte(0);    write_byte(0);    message_end(); }  public refresh_nades(id) {     new Float:time = get_pcvar_float(cvRefresh);     if(time <= 0.0 || !get_pcvar_num(enabled_cvar))     {         set_task(30.0,"refresh_nades");         return;     }     set_task(time,"refresh_nades");          new i;     for(i=1;i<=maxPlayers;i++)     {         if(is_user_alive(i) && !cs_get_user_bpammo(i,CSW_FLASHBANG))            fm_give_item(i,"weapon_flashbang");     } }  public fw_emitsound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch) {    // plugin disabled    if(!get_pcvar_num(enabled_cvar))        return FMRES_IGNORED;     // not a flashbang exploding    if(!equali(sample,"weapons/flashbang-1.wav") && !equali(sample,"weapons/flashbang-2.wav"))        return FMRES_IGNORED;     // light effect    flashbang_explode(entity);     return FMRES_IGNORED; }   public flashbang_explode(greindex) {    // invalid entity    if(!pev_valid(greindex)) return;     // get origin of explosion    new Float:origin[3];    pev(greindex,pev_origin,origin);     // get color from cvar    new color[16];    get_pcvar_string(color_cvar,color,15);     // split it into red, green, blue    new redamt[5], greenamt[5], blueamt[5];    parse(color,redamt,4,greenamt,4,blueamt,4);     // send the light flash    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);    write_byte(27); // TE_DLIGHT    write_coord(floatround(origin[0])); // x    write_coord(floatround(origin[1])); // y    write_coord(floatround(origin[2])); // z    write_byte(get_pcvar_num(radius_cvar)); // radius    write_byte(str_to_num(redamt)); // r    write_byte(str_to_num(greenamt)); // g    write_byte(str_to_num(blueamt)); // b    write_byte(8); // life    write_byte(60); // decay rate    message_end(); } 
Attachments
flashbang_dlight.sma
sma
(2.79 KiB) Downloaded 746 times

TETYYS
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 457
Joined: 2011 Dec 26 21:49

Re: Flashbang Dynamic Light

Post by TETYYS »

Tai daryk 3 random int'us nuo 0 iki 255, sujunk tarpais ir viskas...

User avatar
ptaha
Ar galit patikėti? Jis jau parašė 20 žinučių
Posts: 29
Joined: 2012 Jun 28 17:26
Skype: laimiukas3

Re: Flashbang Dynamic Light

Post by ptaha »

TETYYS wrote:Tai daryk 3 random int'us nuo 0 iki 255, sujunk tarpais ir viskas...
as zalias scriptinge visiskai nlb supratau kaip cia ka. gal galetum padaryti? aciu :)

User avatar
portugal22
Naujokas apylinkėse
Posts: 3
Joined: 2012 Jun 28 21:08
Skype: bmw.sytes.net

Re: Flashbang Dynamic Light

Post by portugal22 »

Turetu buti prikolnas dalykas ir man tokio reikia.kas padarys tam +
:first:

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: Flashbang Dynamic Light

Post by newb »

Ant greicio padariau, kad butu tesiog random spalva
Nuo

Code: Select all

color_min_cvar = register_cvar("fbl_color_min","0 0 0")
Iki

Code: Select all

color_max_cvar = register_cvar("fbl_color_max","255 255 255")

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <fakemeta_util>#include <cstrike> new enabled_cvar, radius_cvar, color_min_cvar, color_max_cvar, gmsgScreenFade, cvNoBlind, cvRefresh, maxPlayers; public plugin_init(){    register_plugin("Flashbang Dynamic Light","0.21","Avalanche");    register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");        enabled_cvar = register_cvar("fbl_enabled","1");    radius_cvar = register_cvar("fbl_radius","50");    color_min_cvar = register_cvar("fbl_color_min","0 0 0");    color_max_cvar = register_cvar("fbl_color_max","255 255 255");        cvNoBlind = register_cvar("fbl_noblind","0");    cvRefresh = register_cvar("fbl_refresh","0.0");        gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");    register_event("ScreenFade","event_flash","be","1>0","2>0","3=0","4=255","5=255","6=255","7>199"); // from VEN    maxPlayers = get_maxplayers();        set_task(10.0,"refresh_nades");} public event_flash(id){    if(!get_pcvar_num(enabled_cvar) || !get_pcvar_num(cvNoBlind))        return;        // overwrite it    message_begin(MSG_ONE,gmsgScreenFade,_,id);    write_short(0);    write_short(0);    write_short(1<<2);    write_byte(0);    write_byte(0);    write_byte(0);    write_byte(0);    message_end();} public refresh_nades(id){    new Float:time = get_pcvar_float(cvRefresh);    if(time <= 0.0 || !get_pcvar_num(enabled_cvar))    {        set_task(30.0,"refresh_nades");        return;    }    set_task(time,"refresh_nades");        new i;    for(i=1;i<=maxPlayers;i++)    {        if(is_user_alive(i) && !cs_get_user_bpammo(i,CSW_FLASHBANG))            fm_give_item(i,"weapon_flashbang");    }} public fw_emitsound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch){    // plugin disabled    if(!get_pcvar_num(enabled_cvar))        return FMRES_IGNORED;        // not a flashbang exploding    if(!equali(sample,"weapons/flashbang-1.wav") && !equali(sample,"weapons/flashbang-2.wav"))        return FMRES_IGNORED;        // light effect    flashbang_explode(entity);        return FMRES_IGNORED;}  public flashbang_explode(greindex){    // invalid entity    if(!pev_valid(greindex)) return;        // get origin of explosion    new Float:origin[3];    pev(greindex,pev_origin,origin);        // get color from cvar    new color[16];    get_pcvar_string(color_min_cvar,color,15);        // split it into red, green, blue    new red_min[5], green_min[5], blue_min[5];    parse(color,red_min,4,green_min,4,blue_min,4);        get_pcvar_string(color_max_cvar,color,15);        new red_max[5], green_max[5], blue_max[5];    parse(color,red_max,4,green_max,4,blue_max,4);        // send the light flash    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);    write_byte(27); // TE_DLIGHT    write_coord(floatround(origin[0])); // x    write_coord(floatround(origin[1])); // y    write_coord(floatround(origin[2])); // z    write_byte(get_pcvar_num(radius_cvar)); // radius    write_byte(random_num(str_to_num(red_min), str_to_num(red_max))); // r    write_byte(random_num(str_to_num(green_min), str_to_num(green_max))); // g    write_byte(random_num(str_to_num(blue_min), str_to_num(blue_max))); // b    write_byte(8); // life    write_byte(60); // decay rate    message_end();}
Daryti 3 spalvas nesinori, nes tai ilgiau :D

User avatar
ptaha
Ar galit patikėti? Jis jau parašė 20 žinučių
Posts: 29
Joined: 2012 Jun 28 17:26
Skype: laimiukas3

Re: Flashbang Dynamic Light

Post by ptaha »

newb wrote:Ant greicio padariau, kad butu tesiog random spalva
Nuo

Code: Select all

color_min_cvar = register_cvar("fbl_color_min","0 0 0")
Iki

Code: Select all

color_max_cvar = register_cvar("fbl_color_max","255 255 255")

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <fakemeta_util>#include <cstrike> new enabled_cvar, radius_cvar, color_min_cvar, color_max_cvar, gmsgScreenFade, cvNoBlind, cvRefresh, maxPlayers; public plugin_init(){    register_plugin("Flashbang Dynamic Light","0.21","Avalanche");    register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");        enabled_cvar = register_cvar("fbl_enabled","1");    radius_cvar = register_cvar("fbl_radius","50");    color_min_cvar = register_cvar("fbl_color_min","0 0 0");    color_max_cvar = register_cvar("fbl_color_max","255 255 255");        cvNoBlind = register_cvar("fbl_noblind","0");    cvRefresh = register_cvar("fbl_refresh","0.0");        gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");    register_event("ScreenFade","event_flash","be","1>0","2>0","3=0","4=255","5=255","6=255","7>199"); // from VEN    maxPlayers = get_maxplayers();        set_task(10.0,"refresh_nades");} public event_flash(id){    if(!get_pcvar_num(enabled_cvar) || !get_pcvar_num(cvNoBlind))        return;        // overwrite it    message_begin(MSG_ONE,gmsgScreenFade,_,id);    write_short(0);    write_short(0);    write_short(1<<2);    write_byte(0);    write_byte(0);    write_byte(0);    write_byte(0);    message_end();} public refresh_nades(id){    new Float:time = get_pcvar_float(cvRefresh);    if(time <= 0.0 || !get_pcvar_num(enabled_cvar))    {        set_task(30.0,"refresh_nades");        return;    }    set_task(time,"refresh_nades");        new i;    for(i=1;i<=maxPlayers;i++)    {        if(is_user_alive(i) && !cs_get_user_bpammo(i,CSW_FLASHBANG))            fm_give_item(i,"weapon_flashbang");    }} public fw_emitsound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch){    // plugin disabled    if(!get_pcvar_num(enabled_cvar))        return FMRES_IGNORED;        // not a flashbang exploding    if(!equali(sample,"weapons/flashbang-1.wav") && !equali(sample,"weapons/flashbang-2.wav"))        return FMRES_IGNORED;        // light effect    flashbang_explode(entity);        return FMRES_IGNORED;}  public flashbang_explode(greindex){    // invalid entity    if(!pev_valid(greindex)) return;        // get origin of explosion    new Float:origin[3];    pev(greindex,pev_origin,origin);        // get color from cvar    new color[16];    get_pcvar_string(color_min_cvar,color,15);        // split it into red, green, blue    new red_min[5], green_min[5], blue_min[5];    parse(color,red_min,4,green_min,4,blue_min,4);        get_pcvar_string(color_max_cvar,color,15);        new red_max[5], green_max[5], blue_max[5];    parse(color,red_max,4,green_max,4,blue_max,4);        // send the light flash    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);    write_byte(27); // TE_DLIGHT    write_coord(floatround(origin[0])); // x    write_coord(floatround(origin[1])); // y    write_coord(floatround(origin[2])); // z    write_byte(get_pcvar_num(radius_cvar)); // radius    write_byte(random_num(str_to_num(red_min), str_to_num(red_max))); // r    write_byte(random_num(str_to_num(green_min), str_to_num(green_max))); // g    write_byte(random_num(str_to_num(blue_min), str_to_num(blue_max))); // b    write_byte(8); // life    write_byte(60); // decay rate    message_end();}
Daryti 3 spalvas nesinori, nes tai ilgiau :D
taip dar geriau daugiau spalvu jau ismeginau aciu :liux:
Last edited by ptaha on 2012 Jun 28 23:27, edited 1 time in total.

User avatar
laimiukas3
Moderatorius
Posts: 4569
Joined: 2012 Aug 03 01:12
Skype: laimiukas3
Location: Vilnius
Contact:

Re: Flashbang Dynamic Light

Post by laimiukas3 »

newb wrote:Ant greicio padariau, kad butu tesiog random spalva
Nuo

Code: Select all

color_min_cvar = register_cvar("fbl_color_min","0 0 0")
Iki

Code: Select all

color_max_cvar = register_cvar("fbl_color_max","255 255 255")

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <fakemeta_util>#include <cstrike> new enabled_cvar, radius_cvar, color_min_cvar, color_max_cvar, gmsgScreenFade, cvNoBlind, cvRefresh, maxPlayers; public plugin_init(){    register_plugin("Flashbang Dynamic Light","0.21","Avalanche");    register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");        enabled_cvar = register_cvar("fbl_enabled","1");    radius_cvar = register_cvar("fbl_radius","50");    color_min_cvar = register_cvar("fbl_color_min","0 0 0");    color_max_cvar = register_cvar("fbl_color_max","255 255 255");        cvNoBlind = register_cvar("fbl_noblind","0");    cvRefresh = register_cvar("fbl_refresh","0.0");        gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");    register_event("ScreenFade","event_flash","be","1>0","2>0","3=0","4=255","5=255","6=255","7>199"); // from VEN    maxPlayers = get_maxplayers();        set_task(10.0,"refresh_nades");} public event_flash(id){    if(!get_pcvar_num(enabled_cvar) || !get_pcvar_num(cvNoBlind))        return;        // overwrite it    message_begin(MSG_ONE,gmsgScreenFade,_,id);    write_short(0);    write_short(0);    write_short(1<<2);    write_byte(0);    write_byte(0);    write_byte(0);    write_byte(0);    message_end();} public refresh_nades(id){    new Float:time = get_pcvar_float(cvRefresh);    if(time <= 0.0 || !get_pcvar_num(enabled_cvar))    {        set_task(30.0,"refresh_nades");        return;    }    set_task(time,"refresh_nades");        new i;    for(i=1;i<=maxPlayers;i++)    {        if(is_user_alive(i) && !cs_get_user_bpammo(i,CSW_FLASHBANG))            fm_give_item(i,"weapon_flashbang");    }} public fw_emitsound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch){    // plugin disabled    if(!get_pcvar_num(enabled_cvar))        return FMRES_IGNORED;        // not a flashbang exploding    if(!equali(sample,"weapons/flashbang-1.wav") && !equali(sample,"weapons/flashbang-2.wav"))        return FMRES_IGNORED;        // light effect    flashbang_explode(entity);        return FMRES_IGNORED;}  public flashbang_explode(greindex){    // invalid entity    if(!pev_valid(greindex)) return;        // get origin of explosion    new Float:origin[3];    pev(greindex,pev_origin,origin);        // get color from cvar    new color[16];    get_pcvar_string(color_min_cvar,color,15);        // split it into red, green, blue    new red_min[5], green_min[5], blue_min[5];    parse(color,red_min,4,green_min,4,blue_min,4);        get_pcvar_string(color_max_cvar,color,15);        new red_max[5], green_max[5], blue_max[5];    parse(color,red_max,4,green_max,4,blue_max,4);        // send the light flash    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);    write_byte(27); // TE_DLIGHT    write_coord(floatround(origin[0])); // x    write_coord(floatround(origin[1])); // y    write_coord(floatround(origin[2])); // z    write_byte(get_pcvar_num(radius_cvar)); // radius    write_byte(random_num(str_to_num(red_min), str_to_num(red_max))); // r    write_byte(random_num(str_to_num(green_min), str_to_num(green_max))); // g    write_byte(random_num(str_to_num(blue_min), str_to_num(blue_max))); // b    write_byte(8); // life    write_byte(60); // decay rate    message_end();}
Daryti 3 spalvas nesinori, nes tai ilgiau :D
newb man biski kai meto flesh uzlagina servas cia gal del sio plugino sudinai jis parasytas ?:)
Image
Image
Image

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: Flashbang Dynamic Light

Post by newb »

Tai isjunk ji ir paziurek ar lagins, tai tada tikrai zinosi :D

User avatar
laimiukas3
Moderatorius
Posts: 4569
Joined: 2012 Aug 03 01:12
Skype: laimiukas3
Location: Vilnius
Contact:

Re: Flashbang Dynamic Light

Post by laimiukas3 »

:trollface:
Image
Image
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest