GunXp. Unlock_baseball_bat

Pluginai, kuriuos tikrintojai įvertino neigiamai ir jie laukia atnaujinimo.
Post Reply
kesiukas
Jau po truputį tampa savu
Posts: 187
Joined: 2011 Jan 11 18:32
Skype: kesys19
Location: Kaunas/Batniava

GunXp. Unlock_baseball_bat

Post by kesiukas »

Sveiki. Taigi mačiau, kad daug kam reikia baseball_bat ant gunxp modo. Taigi, buvau rades panasu plugina, bet jis visiskai neveikė, aš jį sutvarkiau ir dabar jis puikiai veikia. Unlock_knife.sma failiuka tikiuosi mokėsit padaryti į .amxx. Taip pat .sma failiukyje jus galite keisti:
Kiek kainuos byta:

register_gxm_item("BasseBall Bat", "Knife knockback, Power", 65)

Raudona spalva parasytus "65" galite pakeisti i savo norima xp kaina.

Taip pat galite keisti ir jos galinguma:

damage_knife = register_cvar("gxm_damage_knife","7.0"); // damage multiplier

""7.0"" pakeiskite pagal save. Jei norite labai galingos, rasykite pavyzdziui "10.0", jei silpnesnes, tai "4.0" ar pan.

Žinoma, jūs galite pakeisti ir jos knockback galinguma:

cvar_knock = register_cvar("zp_knife_power" , "12");

Vietoje 12 irasykite didesni arba mažesni skaičiu. Priklauso, kokio stiprumo norit.

v_knife.mdl faila idėkite į models/umbrella/ folderi

Vėliau idėsiu dar keleta gunxp mod'o unlock papildymų.

Jei kils bėdų, rašykite.

Failiukus turejau deti i kita talpykla, nes jis per didelis ir jo sitas portalas neprideda.

unlock_baseballbat.rar - 291.8 Kb

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: GunXp. Unlock_baseball_bat

Post by aaarnas »

Pluginą prisek šiame forume, o ne talpykloje (padidinau dydį). Beje gali iš karto įdėti ir .amxx failą (žinoma .sma būtina).

Po to sutvarkyk aprašymą, niekas nekopijuoja kodo su cvaru, turi būti aprašyta kaip priklauso.

Beje ar tu esi viso kodo autorius? Ta prasme viską pats nuo nulio parašei? Jei ne, tai privalai dar surašyti kitų autorių nikus, kurie darė šį pluginą.

Patvarkyk lygiavimą plugine.

Čia:

Code: Select all

    new Gun = read_data(2)         if( Gun == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 2)
Reikia

Code: Select all

    static Gun = read_data(2)
Arba geriausia:

Code: Select all

    if(read_data(2) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 2)
is_user_alive nereikia tikrinti TakeDamage forwarde, nes jis yra iškviečiamas kaip pre, o ne post, tai niekada žaidėjas nebus miręs kviečiant šį forward.
Beje tu gražini reikšmės hamsandwich forwarde, tai ir naudok jo reikšmes (HAM_IGNORED, HAM_SUPERCADE...).

Kam registruoji du damage forwardus? Dar iš skirtingų modulių. Juk galima į vieną sudėti.
Ir kiti dalykai. Tai tvarkyk viską, arba nepatvirtinsiu.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
psychical
Viršininkas
Posts: 2094
Joined: 2011 Mar 12 22:19
Skype: tautvydas11
Location: Linksmakalnis
Contact:

Re: GunXp. Unlock_baseball_bat

Post by psychical »

Man rodos sitas geriau butu:

Source:
unlock_knife.sma
(3.64 KiB) Downloaded 1032 times
Model:
models.rar
(30.86 KiB) Downloaded 548 times

mazvis12
Ar jis surinks 50 žinučių?
Posts: 32
Joined: 2012 Aug 15 20:03
Skype: mazvis15

Re: GunXp. Unlock_baseball_bat

Post by mazvis12 »

eitu padaryt, kad panaikintu Zombiams basebolke? Nes per Umbrella lieka Zombiams basebolke, tai biski nesamone, jei galit padarykit.

User avatar
psychical
Viršininkas
Posts: 2094
Joined: 2011 Mar 12 22:19
Skype: tautvydas11
Location: Linksmakalnis
Contact:

Re: GunXp. Unlock_baseball_bat

Post by psychical »

Jei naudoji, kur pas mane taisyta, tai jis visiems, imk tą kuris iš pirmo post'o yra, jis yra tik CT, jei teisingai atsimenu.

mazvis12
Ar jis surinks 50 žinučių?
Posts: 32
Joined: 2012 Aug 15 20:03
Skype: mazvis15

Re: GunXp. Unlock_baseball_bat

Post by mazvis12 »

neina siūstis, nėra failo rašo

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest