JuggerNaut b0.1

Pluginai, kuriuos tikrintojai įvertino neigiamai ir jie laukia atnaujinimo.
User avatar
TBagT
Jau perkopė 10 žinučių ribą !
Posts: 14
Joined: 2010 Oct 25 12:51
Skype: deusx223

JuggerNaut b0.1

Post by TBagT »

Sveiki senai bekūriau kokį pluginą ir kažkaip šovė į galvą mintis padaryti plugin " JUGGERNAUT ".
  • Esmė tokia, kad žaidėjas nušovęs " 5 " ar pagal jūsų nustatyta cvar priešus gauna Juggernaut. T.y 1 iš 4 primary ginklų, 1 iš 3 secondary ginklų. Granatas ( Pagal cvar ), armor ( Pagal cvar ), gyvybių žiūrint pagal jūsų esamas pvz: turite nuo 1hp iki 20 hp juggernaut turės 120 ~150 hp jai turėsite nuo 21hp iki 60hp juggernaut turės 151hp~200hp ir panašiai. Pluginas yra beta stadijoj, norėčiau, kad išbandytumėt ir praneštumėte ar geras ar tęst darbą prie jo. Parašykit pasiūlymus, klaidas ir t.t.
Cvar'ai:
  • juggernaut_armor 1 - [ Default "1" ] Ar juggernautas gaus armorą ?
    juggernaut_grenades 1 - [ Default "1" ] Ar juggernautas gaus granatas ?
    needed_kills_j 5 - [ Default "5" ] Kiek reikia nužudyt be mirties, kad gautum Juggernautą.
    zero_points_js 1 - [ Default "1" ] Anuliuoti taškus pernaujo atsiradus ?
    damage_j 50.0 - [ Default "50.0" ] Juggernauto žala priešams.
Attachments
JuggerNautb0.1.rar
(8.71 KiB) Downloaded 496 times

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: JuggerNaut b0.1

Post by newb »

Code: Select all

damage_weapons = register_cvar("damage_j","50.0");

Code: Select all

SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(damage_weapons));
Jei damage padarytas pvz 45 tai iseis 45.0 * 50.0 tai ar bent skaiciavai kiek dmg iseis ?
Daug switchu po 2 casus (tuo labiau nereikalingu). Gi tam padarytas if...else.
Ant Ham_Spawn uzdetas return PLUGIN_CONTINUE;
Visai nesuprantu kam reikejo kurt j_gun1, j_gun2 kaip globalius masyvus.

Code: Select all

new name[ 32 ];get_user_name( id, name, 32 ); 
Terrible.

Code: Select all

    switch(get_user_health(id)) {        case 1..20: { set_user_health( id, 120 ); }        case 21..60: { set_user_health( id, 160 ); }        case 61..80: { set_user_health( id, 210 ); }        case 81..100: { set_user_health( id, 300 ); }    }    switch(get_pcvar_num(j_armor)) {        case 0: { return PLUGIN_CONTINUE; }        case 1: { cs_set_user_armor( id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM ); }    }    switch(get_pcvar_num(j_grenades)) {        case 0: { return PLUGIN_CONTINUE; }        case 1: {             give_item( id, "weapon_hegrenade" );             give_item( id, "weapon_flashbang" );             give_item( id, "weapon_flashbang" );             give_item( id, "weapon_smokegrenade" );        }    }
Jeigu bus atjungtas armoras, granatu irgi negaus.

Code: Select all

#define A "TBagT"#define V "b0.1"#define P "Juggernaut"
Taip daryt isvis nera prasmes, tik gali suklaidint zmones.

Tikriausei dar kazka praleidau.

P.S. Parasiau tik klaidas, neziuredamas i otimaluma...

User avatar
Vebsteris
Jau po truputį tampa savu
Posts: 195
Joined: 2011 Aug 20 14:08

Re: JuggerNaut b0.1

Post by Vebsteris »

Geriau taip daryk:

Code: Select all

#define PLUGIN_AUTHOR "TBagT"#define PLUGIN_VERSION "b0.1"#define PLUGIN_NAME "Juggernaut"

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: JuggerNaut b0.1

Post by newb »

Code: Select all

public client_disconnect(id) {    kills_areto_juggernaut[ id ] = 0;    j_juggernaut[ id ] = false;}
Sitas kaip ir nereikalingas.

Nes ir taip yra

Code: Select all

public client_connect(client) {    kills_areto_juggernaut[ client ] = 0;    j_juggernaut[ client ] = false;}

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: JuggerNaut b0.1

Post by hleV »

Aš kaip tik siūlyčiau palikt client_disconnect(), o client_connect() pašalint. Tokiu būdu tie kintamieji grąžins 0/false net nepatikrinus (ar pamiršus patikrint) ar žaidėjas prisijungęs/gyvas. Ir šiaip „saugesnis“ variantas.
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

User avatar
TBagT
Jau perkopė 10 žinučių ribą !
Posts: 14
Joined: 2010 Oct 25 12:51
Skype: deusx223

Re: JuggerNaut b0.1

Post by TBagT »

Pataisiau, nežinau ar gerai pažiūrėkit.
Attachments
JuggerNautb0.1.sma
(3.72 KiB) Downloaded 935 times

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: JuggerNaut b0.1

Post by newb »

Nesuprantu kaip galima prigalvot daryt taip

Code: Select all

    switch(get_pcvar_num(zero_points_onspawn)) {        case 1: { kills_areto_juggernaut[ id ] = 0; }    }
...

Code: Select all

    if(get_pcvar_num(zero_points_onspawn)/* == 1 */)         kills_areto_juggernaut[ id ] = 0
Tas pats su armoru ir granatom.

Sita tai jau uzdejai mazesni

Code: Select all

damage_weapons = register_cvar("damage_j","12.5");
Bet tai vistiek cia labai daug. Reikia 1.5 kokiu daryt.

j_gun1, j_gun2 taip ir neistaisei.

Sito irgi

Code: Select all

        new name[ 32 ];        get_user_name( id, name, 32 );

User avatar
TBagT
Jau perkopė 10 žinučių ribą !
Posts: 14
Joined: 2010 Oct 25 12:51
Skype: deusx223

Re: JuggerNaut b0.1

Post by TBagT »

Va pataisiau pasižiūrėk :)
Attachments
JuggerNautb0.1.sma
(3.67 KiB) Downloaded 931 times

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: JuggerNaut b0.1

Post by newb »

Code: Select all

 public event_deathmsg() {       new g_attacker = read_data( 1 );    new g_victim = read_data( 2 );     if( !j_juggernaut[ g_attacker ] && is_user_alive(g_attacker))        check_kills( g_attacker )        kills_areto_juggernaut[ g_victim ] = 0;} public check_kills(id) {    if ( ++kills_areto_juggernaut[ id ] >= get_pcvar_num( kills_to_juggernaut ) ) {        j_juggernaut[ id ] = true;        kills_areto_juggernaut[ id ] = 0;        client_print( id, print_chat, "%L", LANG_SERVER, "BECAME_JUGG" );        new gname[ 32 ];        get_user_name( id, gname, 31 );         client_print( 0, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BECOME_JUGG", gname );        become_juggernaut( id );    }} public become_juggernaut(id) {     strip_user_weapons(id);     new prim_weap = random(sizeof(j_magunsa1));    new second_weap = random(sizeof(j_nagunsa2));     give_item( id, j_maguns[ prim_weap ] );    give_item( id, j_naguns[ second_weap ] );    give_item( id, "weapon_knife" );            cs_set_user_bpammo( id, j_magunsa1[ prim_weap ], j_magunsa2[ prim_weap ] );    cs_set_user_bpammo( id, j_nagunsa1[ second_weap ], j_nagunsa2[ second_weap ] );      switch(get_user_health(id)) {        case 1..20: { set_user_health( id, 120 ); }        case 21..60: { set_user_health( id, 160 ); }        case 61..80: { set_user_health( id, 210 ); }        case 81..100: { set_user_health( id, 300 ); }    }     if(get_pcvar_num(j_armor))        cs_set_user_armor( id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM );     if(get_pcvar_num(j_grenades)) {        give_item( id, "weapon_hegrenade" );         give_item( id, "weapon_flashbang" );         give_item( id, "weapon_flashbang" );         give_item( id, "weapon_smokegrenade" );    }}
Seip dar nesuprantu kodel tokius prefixus darai kintamiesiems ? Kaip j_ arba g_ kai jis neglobalus.

User avatar
TBagT
Jau perkopė 10 žinučių ribą !
Posts: 14
Joined: 2010 Oct 25 12:51
Skype: deusx223

Re: JuggerNaut b0.1

Post by TBagT »

Panaikinau tuos " j_ ".
Attachments
JuggerNautb0.1.sma
(3.6 KiB) Downloaded 937 times

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest