[Russian Roulette]: Revolver

Šiame forume pateikiami dar tikrintojų nepatikrinti arba nepatvirtinti pluginai.

Moderator: Pluginų patvirtintojai

Forum rules
Prieš dedant pluginus:

1. Pluginas privalo būti Jūsų kūrybos. Jei yra žmonių kurie smarkiai prisidėjo prie Jūsų sukurto plugino - paminėkite ir juos kredituose.
2. Tai turėtų būti nauja įdėja, o ne esamos nukopijavimas. Jei toks pluginas jau yra, Jūsiškis turi būti smarkiai pranašesnis.
3. Plugino aprašymas privalo būti išsamus ir pilnas.
4. Pluginas turi atlikti realią naudingą funkciją, būti ištestuotas ir tvarkingai veikti. Atnaujinimus leisti bus galima ir toliau.
5. Būtina source kodas privalo būti atviras (sma failas ar jo turinys turi būti prisegtas).
6. Sukūrus pluginą Jūs visada turite atsakinėti į vartotojų klausimus ir atnaujinti jei pastebėta klaidų.
7. Talpinti pluginus galima ir šiame forume. Jei naudojate nuorodas galioja kelios taisyklės:
8.1. Nuoroda privalo vesti į tiesioginį parsisiuntimą. T.y. siunčiant failą neturi būti jokio laukimo laiko parsisiunčiant failą.
8.2. Failas turi būti pasiekiamas tiesiogiai, jis negali būti jokiuose kitų failų sąrašuose (nebent jis būtų kaip nors specialiai išskirtas), tai pat draudžiama bet kokia registracija norint parsisiųsti failą.
User avatar
MPD
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 309
Joined: 2011 Jul 08 07:24
Location: Kaunas

Re: [Russian Roulette]: Revolver

Post by MPD »

O kam vidurkį išvedei? Gi čia ir buvo visa esmė sukimo. Dabar turėtų ant tos pačios kulkos visada sustoti.
Image

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: [Russian Roulette]: Revolver

Post by xFrostas »

Esmė tame, kad nenoriu apsikrauti bereikalingais dalykais, kažkam nepatiko mano idėja, nes per ilgai sukosi, gali būti, kad tu teisus, bet nuo to niekas nepriklauso, nes laimėjimą parenka pagal tikimybę (priklausomai nuo kulkų skaičiaus).

User avatar
MPD
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 309
Joined: 2011 Jul 08 07:24
Location: Kaunas

Re: [Russian Roulette]: Revolver

Post by MPD »

Buvau pražiopsojęs tą DeadChance vietą.
Image

User avatar
laimiukas3
Moderatorius
Posts: 4569
Joined: 2012 Aug 03 01:12
Skype: laimiukas3
Location: Vilnius
Contact:

Re: [Russian Roulette]: Revolver

Post by laimiukas3 »

lang tai padaryk jai nesunku labai patiko tavo pluginas :)) dar reiketu kad kokia info txt mestu apie rulete kad zinotu visi apie tai :))
Image
Image
Image

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: [Russian Roulette]: Revolver

Post by xFrostas »

Padariau reklaminę žinutę apie rusišką ruletę ir ml.

User avatar
laimiukas3
Moderatorius
Posts: 4569
Joined: 2012 Aug 03 01:12
Skype: laimiukas3
Location: Vilnius
Contact:

Re: [Russian Roulette]: Revolver

Post by laimiukas3 »

xFrostas wrote:Padariau reklaminę žinutę apie rusišką ruletę ir ml.
nice :)
Image
Image
Image


User avatar
laimiukas3
Moderatorius
Posts: 4569
Joined: 2012 Aug 03 01:12
Skype: laimiukas3
Location: Vilnius
Contact:

Re: [Russian Roulette]: Revolver

Post by laimiukas3 »

manau logiska butu jaigu vienas zaidejas galetu zaisti tik viena karta per raunda
Image
Image
Image

User avatar
likux35
Ar jis surinks 50 žinučių?
Posts: 41
Joined: 2015 May 29 22:41
Skype: likux35
Contact:

Re: [Russian Roulette]: Revolver

Post by likux35 »

laimiukas3 wrote:manau logiska butu jaigu vienas zaidejas galetu zaisti tik viena karta per raunda
Turėtų veikti. Bandykis.

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <hamsandwich>#include <cstrike> #define DeadChance(%1) (%1 > random(6)) #define TASKID_SPIN 4871 new const g_WinRewards[] = { 0, 250, 500, 2500, 5000, 10000 }; new bool: g_bSpinning[33];new bool: g_bShoot[33];new bool: used[33]; new Float:  g_fSpinSpeed[33]; new g_iBullets[33];new g_iBulletPos[33]; public plugin_init(){    register_plugin("[Russian Roulette]: Revolver", "1.2", "Lightas");     RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Forward_PlayerKilled", 1);       register_dictionary("Revolver.txt");     register_clcmd("say /revolver", "Clcmd_Revolver");     set_task(120.0, "Task_Revolver_Ad", _, _, _, "b")     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawnas", 1);} public client_putinserver(id){            g_iBullets[id] = 1;    used[id] = false;} public spawnas(id){    used[id] = false;} public Forward_PlayerKilled(id)    Task_StopSpin(id); public Clcmd_Revolver(id){    if (!is_user_alive(id))        return PLUGIN_HANDLED;       if(used[id])    {        PrintColor(id, "!g[!tRevolver!g] !yRevolveriu galima naudotis tik 1 karta per rounda.");        return PLUGIN_HANDLED;    }     new szTitle[32], szBullets[64], szSpin[32], szShoot[32], szString1[32], szString2[32], szString3[32];     formatex(szTitle, charsmax(szTitle), "%L", LANG_SERVER, "REVOLVER");     new Menu = menu_create(szTitle, "_Revolver");     new Callback = menu_makecallback("Menu_Callback");     if (g_bShoot[id] || g_bSpinning[id])        formatex(szBullets, charsmax(szBullets), "%L", LANG_SERVER, "BULLETS_DISABLED", g_iBullets[id], g_WinRewards[g_iBullets[id]]);    else        formatex(szBullets, charsmax(szBullets), "%L", LANG_SERVER, "BULLETS_ENABLED", g_iBullets[id], g_WinRewards[g_iBullets[id]]);     formatex(szSpin, charsmax(szSpin), "%L", LANG_SERVER, "SPIN", g_iBullets[id], g_WinRewards[g_iBullets[id]]);    formatex(szShoot, charsmax(szShoot), "%L^n", LANG_SERVER, "SHOOT");     formatex(szString1, charsmax(szString1), "   %sO  %sO", g_iBulletPos[id] == 0 ? "\r" : "\y", g_iBulletPos[id] == 1 ? "\r" : "\y");    formatex(szString2, charsmax(szString2), "%sO        %sO", g_iBulletPos[id] == 5 ? "\r" : "\y", g_iBulletPos[id] == 2 ? "\r" : "\y");    formatex(szString3, charsmax(szString3), "   %sO  %sO", g_iBulletPos[id] == 4 ? "\r" : "\y", g_iBulletPos[id] == 3 ? "\r" : "\y");     menu_additem(Menu, szBullets, "1", g_bShoot[id] || g_bSpinning[id] ? Callback : -1);    menu_additem(Menu, szSpin, "2", g_bShoot[id] || g_bSpinning[id] || cs_get_user_money(id) + g_WinRewards[g_iBullets[id]] > 16000 ? Callback : -1);    menu_additem(Menu, szShoot, "3", !g_bShoot[id] ?  Callback : -1);     menu_addtext(Menu, szString1, 0);    menu_addtext(Menu, szString2, 0);    menu_addtext(Menu, szString3, 0);     new szExit[15];    formatex(szExit, charsmax(szExit), "%L", LANG_SERVER, "EXIT");     menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, szExit)     menu_display(id, Menu, 0);     return PLUGIN_HANDLED;} public _Revolver(id, Menu, Item){    if (!is_user_alive(id))        return PLUGIN_HANDLED;     switch (Item)    {        case 0:        {            if (g_iBullets[id] < 5)                g_iBullets[id]++;            else                g_iBullets[id] = 1;             Clcmd_Revolver(id);        }        case 1:        {            set_task(0.1, "Task_SpinClip", id + TASKID_SPIN);            set_task(6.5, "Task_StopSpin", id);             g_bSpinning[id] = true;            used[id] = false;        }        case 2:        {                                           if (DeadChance(g_iBullets[id]))            {                user_silentkill(id);                 client_cmd(id, "spk sound/weapons/357_shot1.wav");                 PrintColor(id, "%L", LANG_SERVER, "LOSE");                 used[id] = true;            }            else            {                cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + g_WinRewards[g_iBullets[id]]);                 client_cmd(id, "spk sound/weapons/357_cock1.wav");                 PrintColor(id, "%L", LANG_SERVER, "WIN", g_WinRewards[g_iBullets[id]]);                 used[id] = true;            }             g_bShoot[id] = false;            Task_StopSpin(id);        }    }     return PLUGIN_HANDLED;} public Menu_Callback(id, Menu, Item)    return ITEM_DISABLED; public Task_SpinClip(id){    id -= TASKID_SPIN;     if (g_iBulletPos[id] < 5)    {        g_iBulletPos[id]++;    }    else    {        g_iBulletPos[id] = 0;         g_fSpinSpeed[id] += 0.2;    }     Clcmd_Revolver(id);    used[id] = false;     client_cmd(id, "spk sound/weapons/357_reload1.wav");     set_task(g_fSpinSpeed[id], "Task_SpinClip", id + TASKID_SPIN);} public Task_StopSpin(id){    if (g_bSpinning[id])    {        g_fSpinSpeed[id] = 0.0;         g_bSpinning[id] = false;        g_bShoot[id] = true;         remove_task(id + TASKID_SPIN);    }} public Task_Revolver_Ad()    PrintColor(0, "%L", LANG_SERVER, "REVOLVER_AD"); stock PrintColor(const id, const input[], any:...){    new Count = 1, Players[32];    static Msg[191];     vformat(Msg, 190, input, 3);    replace_all(Msg, 190, "!g", "^x04");    replace_all(Msg, 190, "!y", "^x01");    replace_all(Msg, 190, "!t", "^x03");     if (id)        Players[0] = id;    else        get_players(Players, Count, "ch");     for (new i = 0; i < Count; i++)    {        if (is_user_connected(Players[i]))        {            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, Players[i]);            write_byte(Players[i]);            write_string(Msg);            message_end();        }    }}
EDIT : Ištestuota, neturėtų būti problemų. :)

User avatar
laimiukas3
Moderatorius
Posts: 4569
Joined: 2012 Aug 03 01:12
Skype: laimiukas3
Location: Vilnius
Contact:

Re: [Russian Roulette]: Revolver

Post by laimiukas3 »

aciu dar vienas keistas pastebejimas spin koks to meniu punkto tisklas jaigu gali iskarto trecia punkta spausti tai meniu punktas numeris 2 nieko nedaro tik ta rutuliuka suka kaip as supratau :eek:
Image
Image
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests