"xp mod tutorial" HELP

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
life55
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 248
Joined: 2011 Nov 05 17:24
Skype: nezinoma

"xp mod tutorial" HELP

Post by life55 »

Sveiki, bandau is sitos pamokos padaryti kazka naujo: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=66497 , bet susiduriau su problema. Cia neparasyta kuriuoj vietoj, ka daryti, kad galeciau nustatyti ka kokia klase gali, bei pakilus lygiui ka ji naujo gauna. :piktas: Gal galit man durneliui paaiskint, ar cia isvis padare beverte pamoka, is kurios nepadarysi nieko idomaus, tai yra visos klases, kad ir kuria bepasirinksi bus vienodos ir pakilus lygiui bus taspats. Tad gal galit padet man, durnam :seiles:

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: "xp mod tutorial" HELP

Post by newb »

Ten tik pavyzdys kaip padaryti xp moda ir tasku issaugojima.

life55
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 248
Joined: 2011 Nov 05 17:24
Skype: nezinoma

Re: "xp mod tutorial" HELP

Post by life55 »

o gal zinot kur yra pavyzdukas, toks pats, tik kartu su vieta, kurioje gali pakoduoti ka kokia klase gali, bei ka gales naujesnio pasikelus leveli?

InvIs
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 421
Joined: 2011 Aug 13 11:12
Skype: pksoldierlt
Location: ATOSTOGOSE

Re: "xp mod tutorial" HELP

Post by InvIs »

GunXP?
ISVYKES

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: "xp mod tutorial" HELP

Post by xFrostas »

kas jum su tais gunxp, visų pirma ten net nėra klasių, o jam reikia, kad pasikėlus lygį klasė kažką naujo galėtų. Žodžiu čia menkas pavizdys kaip tau reiktų daryti

Code: Select all

new ExtraHealth[33] RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_Spawn", 1) public Fwd_Spawn(id){    if (!is_user_alive(id)) // Jeigu žaidėjas negyvas        return // praleidžiam     if (PlayerClass[id] == Dog) // Čia patikrinam klasę: dog, jei klasė dog jam bus suteikiamos gyvybės    {        set_user_health(id, get_user_health(id) + ExtraHealth[id]) // duodam gyvybes kaskarta atsiradus tam žaidėjui    }} public levelisPakyla(id) // Čia kai pakyla lygis (tavo funkcija iš to kodo){    if (PlayerClass[id] == Dog) // Čia patikrinam klasę: dog, jei klasė dog jam bus suteikiamos gyvybės    {        if (PlayerLevel[id] == 1) // Dog pasiekė  1 lygį.        {            ExtraHealth[id] = 10 // Nustatom extra health            set_user_health(id, get_user_health(id) + ExtraHealth[id]) // duodam gyvybes pirmą kartą        }         if (PlayerLevel[id] == 2) // Dog pasiekė 2 lygį.        {            ExtraHealth[id] = 20 // Nustatom extra health            set_user_health(id, get_user_health(id) + ExtraHealth[id]) // duodam gyvybes pirmą kartą        }         // Ir taip toliau    }}

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests