hleV jau viską pasakė. Aš omenyje turėjau tik 1 smulkmeną.
Code: Select all
new maxplayers public plugin_init() { maxplayers = get_maxplayers()} func() { for (new i=1; i<=maxplayers; i++) { if(is_user_connected(i)) { kintamasis[i] = false; } }}
Ta prasme jei tarkim paleidi pluginą į pasaulį ir juo naudojasi daug žmonių. Pas kiekvieną serveryje telpa skirtingas žmonių skaičius: 18, pas kitą 32 ir t.t...
Tai jei darom šiuo būdu, tai is_user_connected tau bus iškviesta 18 kartų, jei pas jį 18 slotų serveryje. Jei hardcodinsi, tai tau pastoviai 32 kartus iškvies, nesvarbu, kad tie 14 kartų nereikalingi.
Naudojant get_players funkciją, į modulį kreipiesi vieną vienintelį kartą, tad pats paskaičiuok, kur yra geriau. 1 ar 32 ?
Pirmąjį būdą naudoti yra gerai, jei kintamuosiuose laikai žaidėjų duomenis. Pvz: p_alive, p_connected. Tada nesikreipiama į modulius, o tikrinama iš atminties.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.