Skaitykite kodą, kode yra visi paaiškinimai.
P.S. Naudojant šį būdą reikia naudoti dproto.
Code: Select all
// Amxmodx'o includas (biblioteka)#include <amxmodx> // Cstrike'o includas (biblioteka)#include <cstrike> // Hamsandwich'o includas (biblioteka)#include <hamsandwich> public plugin_init(){ // Registruojam pluginą. Plugino pavadinimas, versija, autorius. register_plugin("Keiciame zaidejo Modeli", "1.0", "SM The Moon") // Registruojam Spawn'o Forwardą. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn", 1)} // Precache, naudojame tam, kad žaidėjui siūstų garsą, sprite'ą, model'į.public plugin_precache(){ // Precahinam modelį. (Nežinau kaip į lietuvių kalbą verčiasi precache) // Tiesiog nurodome vietą iki modelio. precache_model("models/player/Musu_modelis/Musu_modelis.mdl") // Priklauso antrai dalei. precache_model("models/player/Musu_modelisT/Musu_modelisT.mdl") precache_model("models/player/Musu_modelisCT/Musu_modelisCT.mdl")} // Spawn'o Forwardas. Čia rašysime viską ką norėsite jo žaidėjas gautu ant spawn'o (atsiradimo).public Ham_PlayerSpawn(id){ // Tikrinam, ar žaidėjas yra negyvas, jai žaidėjas negyvas bus "return". // Iš Arno pamokų žinot jog "return" tas pats kaip praleisti // Tai jai žaidėjas negyvas jam ši dalis neveiks. if (!is_user_alive(id)) return // Nurodom, kad žaidėjui ant spawn'o (atsiradimo) duotų jūsų irašytą modelį. cs_set_user_model(id, "Musu_modelis") // Antra dalis // Jai norite jog CT ir T gautu atskirus modelius jums reikės daryti su cs_get_user_team(id) komanda. // Terroristams pakeis model if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) cs_set_user_model(id, "Musu_modelisT") // Counter-Terroristams pakeis model if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) cs_set_user_model(id, "Musu_modelisCT")}
Bet koks šios informacijos platinimas be autoriaus sutikimo yra griežtai draudžiamas.