Pastaba dėl MilkShape 3D

HL1 Modeliai, Skinai, Sprites, Gxf ir kita.
Post Reply
Fly3r
Jau po truputį tampa savu
Posts: 138
Joined: 2011 Nov 06 11:35

Pastaba dėl MilkShape 3D

Post by Fly3r »

Sveiki, taigi norėjau pranešti vieną svarbų dalyką apie MilkŠeipą :)

Kai jūs per tools->Decompile Normal HL model iškompiliuojat modelį, tai truputį pablogėja jo kokybė.

Kas pablogėja? Paprasčiausiai tas tekstūros UV map pasislenka į kairę. Todėl sukompiliavus modelį gali atsirasti juodų linijų, tekstūros nelabai prisitaiko prie paviršiaus modelio. Tada reikia visas tekstūras taip pat nukelti šiek tiek į kairę (PVZ.: Su Paint'u). Bet pažiūrėkit ar derinasi tekstūra su UV map.

Sukompilinus ir dekompilinus antrą kartą tą modelį, jau modelio kokybė gali nepataisomai susigadinti(Jeigu nemokat modeliuoti) (PVZ pas mane vieną kartą modelio antakis kažkoks nenormalus, išlaužinėtas tapo). Tad patarimas to pačio modelio antrą karta nedekompilinti :).

Dekompilinant kaikuriuos modelius gali ir pirmą kartą susigadinti nepataisomai. Dažniausiai tai būna v/p/w_ginklas modeliai.

Tai aš pastebėjau dirbdamas su MilkŠeipu.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests