Page 1 of 1

Pririšam pluginus prie ip

Posted: 2016 Jun 28 15:42
by laimiukas3
taigi turite sma privatu ar reta norite duoti ar parduoti vienam asmeniui bet nenorite kad jis pradetu platinti ji visiems tai pririskite ji lengvai ptrie ip:porto serverio panaudotas ant kito serverio tiesiog neveiks

Code: Select all

#include <amxmodx> new const serverIP[] = "99.134.18.35:27015"; // ip prie kurio bus priristas pluginas public plugin_init() {        register_plugin("Pavadinimas", "1.0", "Autorius");        new szIp[ 33 ];    get_user_ip( 0, szIp, charsmax( szIp ) );        if( !equal( szIp , serverIP ) ){        server_print("IP false");         set_fail_state("Pluginas neveikia sitame serveri.");     }        server_print("IP tinkamas"); }
emam kaip pavizdi bentkoki plugina

Code: Select all

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <fakemeta_util> #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Sn!ff3r" new const serverIP[] = "99.134.18.35:27015"; new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2 public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)        register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")     register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")        g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")    g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")         g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()      g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()        new szIp[ 33 ];    get_user_ip( 0, szIp, charsmax( szIp ) );        if( !equal( szIp , serverIP ) ){        server_print("IP false");         set_fail_state("Pluginas neveikia sitame serveri.");     }        server_print("IP tinkamas"); } public on_new_round(){    g_enabled = get_pcvar_num(g_type)    if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true } public on_damage(id){    if(g_enabled)    {               static attacker; attacker = get_user_attacker(id)        static damage; damage = read_data(2)                if(g_showrecieved)        {                       set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)            ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)               }        if(is_user_connected(attacker))        {            switch(g_enabled)            {                case 1: {                    set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)                    ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)                             }                case 2: {                    if(fm_is_ent_visible(attacker,id))                    {                        set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)                        ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)                                 }                }            }        }    }} 

Re: Pririšam pluginus prie ip

Posted: 2016 Jul 02 03:14
by sss
hex editor arba dar kitaip manipuliuojant memory labai lengva pakeisti apeinant.

Re: Pririšam pluginus prie ip

Posted: 2016 Jul 02 04:26
by laimiukas3
sss wrote:hex editor arba dar kitaip manipuliuojant memory labai lengva pakeisti apeinant.
na kad jau kazlis
na apeiti galima dar greiciau net_address "ip"
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=246492 anyway post 2

Re: Pririšam pluginus prie ip

Posted: 2016 Jul 05 13:08
by alfre
sss wrote:hex editor arba dar kitaip manipuliuojant memory labai lengva pakeisti apeinant.
neimanoma ant cs'o apsaugot,galima compiliuot amxmodx core modulius linux,pakeiciant tuos server_cmd quit ir t.t.

Re: Pririšam pluginus prie ip

Posted: 2016 Jul 21 23:45
by InvIs2
Tokiu būdu tai beviltiška bandyt apsaugoti pluginą. Sugalvojau vieną metodą, bet, dėl bandymų apeiti, negaliu viešinti.

Re: Pririšam pluginus prie ip

Posted: 2016 Jul 22 00:52
by laimiukas3
InvIs2 wrote:Tokiu būdu tai beviltiška bandyt apsaugoti pluginą. Sugalvojau vieną metodą, bet, dėl bandymų apeiti, negaliu viešinti.
neimanoma jokiu budu apsaugoti

Re: Pririšam pluginus prie ip

Posted: 2016 Jul 22 19:30
by InvIs2
Įmanoma, kol vaikai nemoka redaguoti pačių modulių, tereikia pasukti galvą ;)

Re: Pririšam pluginus prie ip

Posted: 2016 Jul 22 22:05
by laimiukas3
InvIs2 wrote:Įmanoma, kol vaikai nemoka redaguoti pačių modulių, tereikia pasukti galvą ;)
na taip bet esme ta kad kas sugeba ir nusimano tai nera imanoma apsaugoti jaigu sss savo stalciaus nebutu atidares vaikams ir taip nedasiltu kaip tai apeiti bet.. :)

Re: Pririšam pluginus prie ip

Posted: 2016 Jul 23 12:29
by InvIs2
Kolkas, kol aš CS'o pasaulyje, esu beveik įsitikinęs, kad mano apsaugos metodo užteks, o gal net ilgiau :D

Re: Pririšam pluginus prie ip

Posted: 2019 Jan 05 05:03
by laimiukas3

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <reapi> new const PluginIP[] = "ip:port";new const key[] = "mKp5981lfKLkjfaok1mf51232512"; public plugin_init( ){    register_plugin( "TEST", "1.0", "" );     License();} stock License(){    new cvar;    cvar = register_cvar("plugin_key","");    server_cmd("exec addons/amxmodx/configs/config.cfg");server_exec();     new str[128];    get_pcvar_string(cvar,str,charsmax(str));     new szServerIP[22];    get_user_ip(0, szServerIP, charsmax(szServerIP));    if(strcmp(szServerIP, PluginIP) || strcmp(key, str))        set_fail_state("[License] You have not purchased a plugin license..");}