HNS VIP Menu

Čia galite paskelbti apie naudingus pluginus, kuriuos radote internete ar kur kitur ir manote, kad jie bus naudingi kitiems. Savo kurtus pluginus prašome skelbti "Naujai pateikti pluginai" forume.
Forum rules
1. Pluginai turi turėti išsamius aprašymus.
2. Aprašymai turi būti lietuvių kalba.
Post Reply
DenDe
Jau po truputį tampa savu
Posts: 124
Joined: 2015 Feb 25 15:12

HNS VIP Menu

Post by DenDe »

Sveiki. Tai gi aš pirkau VIP Menu HNS Serveriui bet, HNS Serverių yra daug ir pastebėjau jų pilną, o žaidėjai sunkiai renkasi. Tad norėčiau pasidalinti unikalia VIP Menu daryta ArtHos ši VIP Menu yra pirkta. Tad imkitė kol galitė :/

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <fun>#include <engine>#include <hamsandwich> #define PLUGIN "HNS VIP"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "ArtHa" #define VIP ADMIN_LEVEL_H#define REMOVE_MENU 20.0 new bool:gVipmenuActive[33]new bool:g_visible[33]new bool:g_nostep[33]  public plugin_init(){    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FnHamSpawn", 1 )} public FnHamSpawn(id){    if(is_user_alive(id))    {        if(get_user_flags(id) & VIP )        {            powersoff(id);            gVipmenuActive[id] = true            set_task(REMOVE_MENU, "close_menu", id )            vipmenu(id);        }    }} public close_menu(id){    if(gVipmenuActive[id])    {        client_cmd(id, "slot10" )        gVipmenuActive[id] = false        client_print(id, print_chat, "[INFO] Menu uzdarytas, nes nieko nepasirinkote" )    }} public vipmenu(id) {    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)    {        new menu = menu_create("\yGaudytoju V.I.P Menu", "menu_handler");        menu_additem(menu, "\rScout\y be\d kulku", "1", 0);        menu_additem(menu, "\yGyvybes \r+40", "2", 0);        menu_additem(menu, "\dSarvai \r+100", "3", 0);        menu_additem(menu, "\rTylus \ybegimas", "4", 0);        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)        menu_display(id, menu, 0);    }        else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)    {        new menu = menu_create("\yBegliu V.I.P Menu", "menu_handler");        menu_additem(menu, "\rScout\y be\d kulku", "1", 0);        menu_additem(menu, "\yHe \rGranata", "5", 0);        menu_additem(menu, "\dDeagle\y su\r 1 kulka", "6", 0);        menu_additem(menu, "\rSaldanti \dGranata", "7", 0);        menu_additem(menu, "\yGyvybes \r+40", "2", 0);        menu_additem(menu, "\dNematomumas \y60%", "8", 0);        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)        menu_display(id, menu, 0);    }} public menu_handler(id, menu, item){    if( item == MENU_EXIT )    {        gVipmenuActive[id] = false;        menu_destroy(menu);        return PLUGIN_HANDLED;    }        new data[6], iName[64];    new acess, callback;       menu_item_getinfo(menu, item, acess, data,6, iName, 63, callback);    new key = str_to_num(data);        switch(key)    {           case 1:        {            give_item( id, "weapon_scout" );            cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0);            cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout", id), 0);        }                case 2:        {            set_user_health( id, get_user_health( id ) +40);        }                case 3:        {            set_user_armor( id, get_user_armor( id ) +100);        }         case 4:        {            set_user_footsteps(id, 1)            g_nostep[id] = true;        }                case 5:        {            give_item(id, "weapon_hegrenade");        }                case 6:        {            give_item( id, "weapon_deagle" );            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);            cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id), 1);        }                case 7:        {            give_item(id, "weapon_flashbang");        }                case 8:        {            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 100)            g_visible[id] = true;        }    }        gVipmenuActive[id] = false;    menu_destroy(menu);    return PLUGIN_HANDLED;} public powersoff(id){    if(g_nostep[id])    {        set_user_footsteps(id, 0)        g_nostep[id] = false;    }        if(g_visible[id])    {        set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 255)        g_visible[id] = false;    }}
Attachments
VIP HNS.zip
(4.38 KiB) Downloaded 369 times

User avatar
psychical
Viršininkas
Posts: 2094
Joined: 2011 Mar 12 22:19
Skype: tautvydas11
Location: Linksmakalnis
Contact:

Re: HNS VIP Menu

Post by psychical »

1. Pluginas privalo būti Jūsų kūrybos. Jei yra žmonių kurie smarkiai prisidėjo prie Jūsų sukurto plugino - paminėkite ir juos kredituose.
Manau aiškiai parašyta. Perkelta į "Internete rasti pluginai"

User avatar
Trickas
Flooderis arba specialistas
Posts: 889
Joined: 2012 Jan 25 18:20
Skype: ner.e5

Re: HNS VIP Menu

Post by Trickas »

DenDe wrote:Sveiki. Tai gi aš pirkau VIP Menu HNS Serveriui bet, HNS Serverių yra daug ir pastebėjau jų pilną, o žaidėjai sunkiai renkasi. Tad norėčiau pasidalinti unikalia VIP Menu daryta ArtHos ši VIP Menu yra pirkta. Tad imkitė kol galitė :/

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <fun>#include <engine>#include <hamsandwich> #define PLUGIN "HNS VIP"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "ArtHa" #define VIP ADMIN_LEVEL_H#define REMOVE_MENU 20.0 new bool:gVipmenuActive[33]new bool:g_visible[33]new bool:g_nostep[33]  public plugin_init(){    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FnHamSpawn", 1 )} public FnHamSpawn(id){    if(is_user_alive(id))    {        if(get_user_flags(id) & VIP )        {            powersoff(id);            gVipmenuActive[id] = true            set_task(REMOVE_MENU, "close_menu", id )            vipmenu(id);        }    }} public close_menu(id){    if(gVipmenuActive[id])    {        client_cmd(id, "slot10" )        gVipmenuActive[id] = false        client_print(id, print_chat, "[INFO] Menu uzdarytas, nes nieko nepasirinkote" )    }} public vipmenu(id) {    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)    {        new menu = menu_create("\yGaudytoju V.I.P Menu", "menu_handler");        menu_additem(menu, "\rScout\y be\d kulku", "1", 0);        menu_additem(menu, "\yGyvybes \r+40", "2", 0);        menu_additem(menu, "\dSarvai \r+100", "3", 0);        menu_additem(menu, "\rTylus \ybegimas", "4", 0);        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)        menu_display(id, menu, 0);    }        else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)    {        new menu = menu_create("\yBegliu V.I.P Menu", "menu_handler");        menu_additem(menu, "\rScout\y be\d kulku", "1", 0);        menu_additem(menu, "\yHe \rGranata", "5", 0);        menu_additem(menu, "\dDeagle\y su\r 1 kulka", "6", 0);        menu_additem(menu, "\rSaldanti \dGranata", "7", 0);        menu_additem(menu, "\yGyvybes \r+40", "2", 0);        menu_additem(menu, "\dNematomumas \y60%", "8", 0);        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)        menu_display(id, menu, 0);    }} public menu_handler(id, menu, item){    if( item == MENU_EXIT )    {        gVipmenuActive[id] = false;        menu_destroy(menu);        return PLUGIN_HANDLED;    }        new data[6], iName[64];    new acess, callback;       menu_item_getinfo(menu, item, acess, data,6, iName, 63, callback);    new key = str_to_num(data);        switch(key)    {           case 1:        {            give_item( id, "weapon_scout" );            cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0);            cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout", id), 0);        }                case 2:        {            set_user_health( id, get_user_health( id ) +40);        }                case 3:        {            set_user_armor( id, get_user_armor( id ) +100);        }         case 4:        {            set_user_footsteps(id, 1)            g_nostep[id] = true;        }                case 5:        {            give_item(id, "weapon_hegrenade");        }                case 6:        {            give_item( id, "weapon_deagle" );            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);            cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id), 1);        }                case 7:        {            give_item(id, "weapon_flashbang");        }                case 8:        {            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 100)            g_visible[id] = true;        }    }        gVipmenuActive[id] = false;    menu_destroy(menu);    return PLUGIN_HANDLED;} public powersoff(id){    if(g_nostep[id])    {        set_user_footsteps(id, 0)        g_nostep[id] = false;    }        if(g_visible[id])    {        set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 255)        g_visible[id] = false;    }}
Identiškai nuo mano buvusio serverio nukopijuota. Graudu :facepalm:
- Skype: ner.e5
- Steam: Tr1ckas

User avatar
ArtHa123
Flooderis arba specialistas
Posts: 738
Joined: 2014 Feb 19 18:40

Re: HNS VIP Menu

Post by ArtHa123 »

Manęs neteiskit, nesilankau HNS serveriuose ir nežinau kas nuo ko kopijuoja. Ką užsisako - tą padarau, nebent jau esu matęs kur nors tokius darbus, beto esu ne kartą atsisakęs atlikti darbus, kurie buvo tikrai kopijuojami.
Image

DenDe
Jau po truputį tampa savu
Posts: 124
Joined: 2015 Feb 25 15:12

Re: HNS VIP Menu

Post by DenDe »

Trickas wrote:
DenDe wrote:Sveiki. Tai gi aš pirkau VIP Menu HNS Serveriui bet, HNS Serverių yra daug ir pastebėjau jų pilną, o žaidėjai sunkiai renkasi. Tad norėčiau pasidalinti unikalia VIP Menu daryta ArtHos ši VIP Menu yra pirkta. Tad imkitė kol galitė :/

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <fun>#include <engine>#include <hamsandwich> #define PLUGIN "HNS VIP"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "ArtHa" #define VIP ADMIN_LEVEL_H#define REMOVE_MENU 20.0 new bool:gVipmenuActive[33]new bool:g_visible[33]new bool:g_nostep[33]  public plugin_init(){    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FnHamSpawn", 1 )} public FnHamSpawn(id){    if(is_user_alive(id))    {        if(get_user_flags(id) & VIP )        {            powersoff(id);            gVipmenuActive[id] = true            set_task(REMOVE_MENU, "close_menu", id )            vipmenu(id);        }    }} public close_menu(id){    if(gVipmenuActive[id])    {        client_cmd(id, "slot10" )        gVipmenuActive[id] = false        client_print(id, print_chat, "[INFO] Menu uzdarytas, nes nieko nepasirinkote" )    }} public vipmenu(id) {    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)    {        new menu = menu_create("\yGaudytoju V.I.P Menu", "menu_handler");        menu_additem(menu, "\rScout\y be\d kulku", "1", 0);        menu_additem(menu, "\yGyvybes \r+40", "2", 0);        menu_additem(menu, "\dSarvai \r+100", "3", 0);        menu_additem(menu, "\rTylus \ybegimas", "4", 0);        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)        menu_display(id, menu, 0);    }        else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)    {        new menu = menu_create("\yBegliu V.I.P Menu", "menu_handler");        menu_additem(menu, "\rScout\y be\d kulku", "1", 0);        menu_additem(menu, "\yHe \rGranata", "5", 0);        menu_additem(menu, "\dDeagle\y su\r 1 kulka", "6", 0);        menu_additem(menu, "\rSaldanti \dGranata", "7", 0);        menu_additem(menu, "\yGyvybes \r+40", "2", 0);        menu_additem(menu, "\dNematomumas \y60%", "8", 0);        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)        menu_display(id, menu, 0);    }} public menu_handler(id, menu, item){    if( item == MENU_EXIT )    {        gVipmenuActive[id] = false;        menu_destroy(menu);        return PLUGIN_HANDLED;    }        new data[6], iName[64];    new acess, callback;       menu_item_getinfo(menu, item, acess, data,6, iName, 63, callback);    new key = str_to_num(data);        switch(key)    {           case 1:        {            give_item( id, "weapon_scout" );            cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0);            cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout", id), 0);        }                case 2:        {            set_user_health( id, get_user_health( id ) +40);        }                case 3:        {            set_user_armor( id, get_user_armor( id ) +100);        }         case 4:        {            set_user_footsteps(id, 1)            g_nostep[id] = true;        }                case 5:        {            give_item(id, "weapon_hegrenade");        }                case 6:        {            give_item( id, "weapon_deagle" );            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);            cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id), 1);        }                case 7:        {            give_item(id, "weapon_flashbang");        }                case 8:        {            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 100)            g_visible[id] = true;        }    }        gVipmenuActive[id] = false;    menu_destroy(menu);    return PLUGIN_HANDLED;} public powersoff(id){    if(g_nostep[id])    {        set_user_footsteps(id, 0)        g_nostep[id] = false;    }        if(g_visible[id])    {        set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 255)        g_visible[id] = false;    }}
Identiškai nuo mano buvusio serverio nukopijuota. Graudu :facepalm:
Atsiprašau jei tavo. :fool: Bet aš nesilankau koridoriui nematau. aš. :wink:

User avatar
laimiukas3
Moderatorius
Posts: 4569
Joined: 2012 Aug 03 01:12
Skype: laimiukas3
Location: Vilnius
Contact:

Re: HNS VIP Menu

Post by laimiukas3 »

pas tave Trickas visada visi viska kopijuoja :2D:
Image
Image
Image

DenDe
Jau po truputį tampa savu
Posts: 124
Joined: 2015 Feb 25 15:12

Re: HNS VIP Menu

Post by DenDe »

laimiukas3 wrote:pas tave Trickas visada visi viska kopijuoja :2D:
Daug kas nesugalvoja savo įdėjų ir bando pasisavinti kitas. Pvž kaip man dabar įvyko nežinojau kad pas tricka yra nes nelošių HNS koridoriui. Tad taip gavosi. Aš pvž šiandien galvojau savo VIP Menu galių tai vos galva nesprogo. :asian:

User avatar
Trickas
Flooderis arba specialistas
Posts: 889
Joined: 2012 Jan 25 18:20
Skype: ner.e5

Re: HNS VIP Menu

Post by Trickas »

laimiukas3 wrote:pas tave Trickas visada visi viska kopijuoja :2D:
O kitaip tai pavadint? :D

Image

Čia mano kurto meniu pasirinkimai, o pažėkit kodą.
ir...

Jūsų didelei nuostabai... identiška :D
- Skype: ner.e5
- Steam: Tr1ckas

User avatar
ArtHa123
Flooderis arba specialistas
Posts: 738
Joined: 2014 Feb 19 18:40

Re: HNS VIP Menu

Post by ArtHa123 »

Kažkaip abejoju, kad Dende ten nesilanko, nes vis kai ką nors užsisako, primena dalykus iš kitų projektų. Kažkokių blokų yra prašęs, kaip koridoriaus :oops:
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests