Dabar yra 2019 Bal 25 03:52




 Puslapis 11 [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: debug
Žinutės numeris: #1  StandartinėParašytas: 2019 Sau 23 16:38 
Jau po truputį tampa savu

Užsiregistravo: 2015 Vas 01 18:15
Pranešimai: 155
Karma: 3
Sveiki, pluginą pasitvarkiau - viskas veikia bet debuginant gaunu errorą, gal yra minčių kaip išspęst ? Googlinau bet nelabai ką radau

L 01/23/2019 - 16:18:47: [CSTRIKE] Non-player entity -1 out of range
L 01/23/2019 - 16:18:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "csgoevent.amxx", version "1.0")
L 01/23/2019 - 16:18:47: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_weapon_ammo")
L 01/23/2019 - 16:18:47: [AMXX] [0] csgoevent.sma::fwdPlayerCmdStart (line 47)
L 01/23/2019 - 16:30:52: Start of error session.


  1. public fwdPlayerCmdStart(id, iUc, iRandom)
  2. {
  3.     if(g_bIsDeagleRound)
  4.     {  
  5.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 1)
  6.        
  7.         if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && cs_get_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id, 373)) > 1)
  8.             cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id), 1)
  9.     }
  10.  
  11. }


47eilutė
  1. if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && cs_get_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id, 373)) > 1)



_________________
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: debug
Žinutės numeris: #2  StandartinėParašytas: 2019 Sau 24 08:17 
Viršininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Kov 12 22:19
Pranešimai: 2067
Karma: 94

Miestas: Linksmakalnis
  1. public fwdPlayerCmdStart(id, iUc, iRandom)
  2. {
  3.    if(!is_user_connected(id))
  4.       return;
  5.  
  6.     if(g_bIsDeagleRound)
  7.     {  
  8.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 1)
  9.        
  10.         if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && cs_get_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id, 373)) > 1)
  11.             cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id), 1)
  12.     }
  13.  
  14. }



_________________
WWW.REZ.LT - Geri, bet ne geriausi serveriai Lietuvoje
CS/CS:S/CS:GO/MC/Killing Floor Serverių monitoriai su žaidėjų atvaizdavimu
50% paramos atgavimas, perkant VPS Dedikuoti.lt
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: debug
Žinutės numeris: #3  StandartinėParašytas: 2019 Sau 24 18:35 
Jau po truputį tampa savu

Užsiregistravo: 2015 Vas 01 18:15
Pranešimai: 155
Karma: 3
psychical rašė:
  1. public fwdPlayerCmdStart(id, iUc, iRandom)
  2. {
  3.    if(!is_user_connected(id))
  4.       return;
  5.  
  6.     if(g_bIsDeagleRound)
  7.     {  
  8.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 1)
  9.        
  10.         if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && cs_get_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id, 373)) > 1)
  11.             cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id), 1)
  12.     }
  13.  
  14. }
Dėkui, bet Nepadėjo



_________________
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: debug
Žinutės numeris: #4  StandartinėParašytas: 2019 Sau 24 18:52 
Viršininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Kov 12 22:19
Pranešimai: 2067
Karma: 94

Miestas: Linksmakalnis
Tuomet, spėsiu, kad klaida yra ne su žaidėjo ID, o su ginklo ID, bet tingiu gilintis ir teks sprendimo ieško pačiam.

cs_get_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id, 373))



_________________
WWW.REZ.LT - Geri, bet ne geriausi serveriai Lietuvoje
CS/CS:S/CS:GO/MC/Killing Floor Serverių monitoriai su žaidėjų atvaizdavimu
50% paramos atgavimas, perkant VPS Dedikuoti.lt
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: debug
Žinutės numeris: #5  StandartinėParašytas: 2019 Sau 24 21:55 
Jau po truputį tampa savu

Užsiregistravo: 2015 Vas 01 18:15
Pranešimai: 155
Karma: 3
Dėkui, bandysiuos



_________________
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: debug
Žinutės numeris: #6  StandartinėParašytas: 2019 Sau 25 07:59 
Viršininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Kov 12 22:19
Pranešimai: 2067
Karma: 94

Miestas: Linksmakalnis
  1. public fwdPlayerCmdStart(id, iUc, iRandom)
  2. {
  3.     if(!is_user_connected(id))
  4.         return;
  5.    
  6.     if(g_bIsDeagleRound)
  7.     {  
  8.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 1);
  9.        
  10.         if(!is_user_alive(id))
  11.             return;
  12.            
  13.         if(get_user_weapon(id) != CSW_DEAGLE)
  14.             return;
  15.            
  16.         if(cs_get_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id, 373)) > 1)
  17.             cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id), 1);
  18.     }
  19. }


Jei pasirašytum kodą taip, matytum kurio vietoje tiksliai yra klaida, nes visi klausimai sudėlioti skirtingose eilutėse....



_________________
WWW.REZ.LT - Geri, bet ne geriausi serveriai Lietuvoje
CS/CS:S/CS:GO/MC/Killing Floor Serverių monitoriai su žaidėjų atvaizdavimu
50% paramos atgavimas, perkant VPS Dedikuoti.lt
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: debug
Žinutės numeris: #7  StandartinėParašytas: 2019 Sau 26 16:38 
Jau po truputį tampa savu

Užsiregistravo: 2015 Vas 01 18:15
Pranešimai: 155
Karma: 3
Tikslią klaidą išmeta čia
  1. if(cs_get_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id, 373)) > 1)



_________________
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: debug
Žinutės numeris: #8  StandartinėParašytas: 2019 Sau 26 20:41 
Viršininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Kov 12 22:19
Pranešimai: 2067
Karma: 94

Miestas: Linksmakalnis
  1. public fwdPlayerCmdStart(id, iUc, iRandom)
  2. {
  3.     if(!is_user_connected(id))
  4.         return;
  5.    
  6.     if(g_bIsDeagleRound)
  7.     {  
  8.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 1);
  9.        
  10.         if(!is_user_alive(id))
  11.             return;
  12.            
  13.         if(get_user_weapon(id) != CSW_DEAGLE)
  14.             return;
  15.            
  16.         new wIndex = get_pdata_cbase(id, 373);
  17.        
  18.         if(wIndex <= 0)
  19.             return;
  20.            
  21.         if(cs_get_weapon_ammo(wIndex) > 1)
  22.             cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id), 1);
  23.     }
  24. }


Pagal error'ą reiškia, kad ginklo ID -1, nu tai tikrink ar ginklo ID yra > 0 ir tada tik žiūrėk ar yra ammo



_________________
WWW.REZ.LT - Geri, bet ne geriausi serveriai Lietuvoje
CS/CS:S/CS:GO/MC/Killing Floor Serverių monitoriai su žaidėjų atvaizdavimu
50% paramos atgavimas, perkant VPS Dedikuoti.lt
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: debug
Žinutės numeris: #9  StandartinėParašytas: 2019 Sau 27 12:16 
Jau po truputį tampa savu

Užsiregistravo: 2015 Vas 01 18:15
Pranešimai: 155
Karma: 3
Sveikas, dėkui, erroro lyg ir nebemeta +rep :happy:



_________________
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
 Puslapis 11 [ 9 pranešimai(ų) ] 


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

cron