Dabar yra 2018 Spa 23 22:34




 Puslapis 11 [ 1 pranešimas ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Klaida: 5@B2K9 lite_translit plugine
Žinutės numeris: #1  StandartinėParašytas: 2018 Geg 21 18:45 
O taip. Jis jau surinko 50 žinučių!
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2016 Gru 29 09:12
Pranešimai: 83
Karma: 2
Sveiki, gal kas turit idėju kodėl prie žmogaus niko kuris yra dead rašo: 5@B2K9 ?

lite_translit pluginas

Kodas:
  1. // *************************************************************************************//
  2. // Плагин загружен с  www.neugomon.ru                                                   //
  3. // Автор: Neygomon  [ https://neugomon.ru/members/1/ ]                                  //
  4. // Официальная тема поддержки: https://neugomon.ru/threads/110/                         //
  5. // При копировании материала ссылка на сайт http://www.neugomon.ru ОБЯЗАТЕЛЬНА!                //
  6. // *************************************************************************************//
  7. #include <amxmodx>
  8. #if AMXX_VERSION_NUM < 183
  9.     #include <colorchat>
  10. #endif
  11.  
  12. /*
  13.     Спасибо PRoSToTeM@ за новый способ транслитерации
  14. */
  15.  
  16. #define TAGS                // Теги в чате Гл. Админ | Админ | VIP  [ По умолчанию включен ]
  17. #if defined TAGS
  18. #define LT_PREFIXES     // Свои префиксы. Файл addons/amxmodx/configs/lt_prefixes.ini [ По умолчанию выключен ]
  19. #endif
  20. //#define STEAM             // Тег стим игрока [ По умолчанию выключен ]
  21. #define GREEN_MSG           // Зеленый цвет чата админов и випов [ По умолчанию выключен ]
  22. // #define AES              // Поддержка системы армейских званий - AES ( http://c-s.net.ua/forum/topic56564.html ) [ По умолчанию выключен ]
  23. // #define DEF_RUS          // Русский язык по умолчанию [ По умолчанию английский ]
  24. #define GL_ADMIN    ADMIN_RCON  // Флаг доступа для тега "Гл. Админ" в чате
  25. #define ADMIN       ADMIN_BAN   // Флаг доступа для тега "Админ" в чате
  26. #define VIP     ADMIN_LEVEL_H   // Флаг доступа для тега "VIP" в чате
  27. #define ANTIFLOOD           // Замена стандартного плагина antiflood.amxx [ По умолчанию выключен ]
  28. #define AD_TIME     0.75        // Время между сообщениями, когда сработает антифлуд система
  29. #define ADMIN_ALLCHAT           // Показывать весь чат админам [ По умолчанию включен ]
  30. //#define DEFAULT_CS_CHAT       // Cтандартный чат кс  [ По умолчанию выключен ]
  31.                         //Живые общаются только с живыми, мертвые с мертвыми. Админ видит весь чат если ADMIN_ALLCHAT
  32. #if defined AES
  33. enum _:
  34. &#123;
  35.     AES_ST_EXP,
  36.     AES_ST_LEVEL,
  37.     AES_ST_BONUSES,
  38.     AES_ST_NEXTEXP,
  39.     AES_ST_END
  40. &#125;;
  41. native aes_get_player_stats&#40;id, data&#91;4&#93;&#41;;
  42. native aes_get_level_name&#40;lvlnum, level&#91;&#93;, len, idLang = 0&#41;;
  43.  
  44. public plugin_natives&#40;&#41;
  45.     set_native_filter&#40;"native_filter"&#41;;
  46.    
  47. public native_filter&#40;const name&#91;&#93;, index, trap&#41;
  48.     return !trap ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
  49. #endif 
  50.  
  51. new const g_chConvert&#91;94 * 2 char&#93; =
  52. &#123;
  53.     0x2100D0AD, 0x2300D0B6, 0x25003F00, 0xD18D2800, 0x29002A00, 0x2B00D0B1, 0x2D00D18E, 0x2E003000,
  54.     0x31003200, 0x33003400, 0x35003600, 0x37003800, 0x3900D096, 0xD0B6D091, 0x3D00D0AE, 0x2C002200,
  55.     0xD0A4D098, 0xD0A1D092, 0xD0A3D090, 0xD09FD0A0, 0xD0A8D09E, 0xD09BD094, 0xD0ACD0A2, 0xD0A9D097,
  56.     0xD099D09A, 0xD0ABD095, 0xD093D09C, 0xD0A6D0A7, 0xD09DD0AF, 0xD1855C00, 0xD18A3A00, 0x5F00D191,
  57.     0xD184D0B8, 0xD181D0B2, 0xD183D0B0, 0xD0BFD180, 0xD188D0BE, 0xD0BBD0B4, 0xD18CD182, 0xD189D0B7,
  58.     0xD0B9D0BA, 0xD18BD0B5, 0xD0B3D0BC, 0xD186D187, 0xD0BDD18F, 0xD0A52F00, 0xD0AAD081
  59. &#125;;
  60.  
  61. new bool:g_bUseRus&#91;33&#93;;
  62. #if defined STEAM
  63. new bool:g_bIsSteam&#91;33&#93;;
  64. #endif
  65. #if defined LT_PREFIXES
  66. enum _:DATA
  67. &#123;
  68.     TYPE&#91;2&#93;,
  69.     AUTH&#91;32&#93;,
  70.     PREFIX&#91;64&#93;
  71. &#125;;
  72. new Array:g_aData, g_PlayerData&#91;DATA&#93;;
  73. new g_szPrefix&#91;33&#93;&#91;64&#93;;
  74. #endif
  75.  
  76. #define GetBit(%1,%2)       (%1 & (1 << (%2 & 31)))
  77. #define SetBit(%1,%2)       %1 |= (1 << (%2 & 31))
  78. #define ResetBit(%1,%2)     %1 &= ~(1 << (%2 & 31))
  79. #if defined ADMIN_ALLCHAT
  80. new g_bitAdmin;
  81. #endif
  82. new g_bitAlive;
  83.  
  84. public plugin_init&#40;&#41;
  85. &#123;
  86. #define VERSION "2.8"
  87.     register_plugin&#40;"Lite Translit", VERSION, "neygomon"&#41;;
  88.     register_cvar&#40;"lt_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY&#41;;
  89.    
  90.     register_clcmd&#40;"say /rus", "LangCtrlRus"&#41;;
  91.     register_clcmd&#40;"say /eng", "LangCtrlEng"&#41;;
  92.    
  93.     register_clcmd&#40;"say", "HandlerSay"&#41;;
  94.     register_clcmd&#40;"say_team", "HandlerSayTeam"&#41;;
  95.    
  96.     register_event&#40;"ResetHUD", "eResetHUD", "be"&#41;;
  97.     register_event&#40;"DeathMsg", "eDeathMsg", "a", "1>0"&#41;;
  98. &#125;
  99.  
  100. #if defined LT_PREFIXES
  101. public plugin_cfg&#40;&#41;
  102. &#123;
  103.     g_aData = ArrayCreate&#40;DATA&#41;;
  104.  
  105.     new buff&#91;256&#93;, fp = fopen&#40;"addons/amxmodx/configs/lt_prefixes.ini", "rt"&#41;;
  106.     if&#40;!fp&#41; return set_fail_state&#40;"File ^"addons/amxmodx/configs/lt_prefixes.ini^" not found"&#41;;
  107.  
  108.     while&#40;!feof&#40;fp&#41;&#41;
  109.     &#123;
  110.         fgets&#40;fp, buff, charsmax&#40;buff&#41;&#41;;
  111.         if&#40;buff&#91;0&#93; && buff&#91;0&#93; != ';' && parse&#40;buff, g_PlayerData&#91;TYPE&#93;, charsmax&#40;g_PlayerData&#91;TYPE&#93;&#41;, g_PlayerData&#91;AUTH&#93;, charsmax&#40;g_PlayerData&#91;AUTH&#93;&#41;, g_PlayerData&#91;PREFIX&#93;, charsmax&#40;g_PlayerData&#91;PREFIX&#93;&#41;&#41;&#41;
  112.             ArrayPushArray&#40;g_aData, g_PlayerData&#41;;
  113.     &#125;
  114.     return fclose&#40;fp&#41;;
  115. &#125;
  116. #endif
  117. public client_putinserver&#40;id&#41;
  118. &#123;
  119. #if defined LT_PREFIXES
  120.     SearchClient&#40;id&#41;;
  121. #endif 
  122. #if defined DEF_RUS
  123.     g_bUseRus&#91;id&#93; = true;
  124. #else
  125.     g_bUseRus&#91;id&#93; = false;
  126. #endif
  127. #if defined STEAM
  128.     g_bIsSteam&#91;id&#93; = is_user_steam&#40;id&#41; ? true : false;
  129. #endif
  130. #if defined ADMIN_ALLCHAT
  131.     if&#40;get_user_flags&#40;id&#41; & ADMIN_CHAT&#41; SetBit&#40;g_bitAdmin, id&#41;;
  132.     else ResetBit&#40;g_bitAdmin, id&#41;;
  133. #endif
  134. &#125;
  135.  
  136. public client_disconnected&#40;id&#41;  ResetBit&#40;g_bitAlive, id&#41;;
  137. public eResetHUD&#40;id&#41;        SetBit&#40;g_bitAlive, id&#41;;
  138. public eDeathMsg&#40;&#41;      ResetBit&#40;g_bitAlive, read_data&#40;2&#41;&#41;; 
  139.  
  140. public HandlerSay&#40;id&#41; return FormatMsg&#40;id, false&#41;;
  141. public HandlerSayTeam&#40;id&#41; return FormatMsg&#40;id, true&#41;;
  142.  
  143. public LangCtrlRus&#40;id&#41;
  144. &#123;
  145.     if&#40;g_bUseRus&#91;id&#93;&#41;
  146.         client_print&#40;id, print_chat, "*** [LT] Русский язык УЖЕ включен! ***"&#41;;
  147.     else
  148.     &#123;
  149.         client_print&#40;id, print_chat, "*** [LT] Русский язык активирован! ***"&#41;;
  150.         g_bUseRus&#91;id&#93; = true;
  151.         client_cmd&#40;id, "spk buttons/blip1.wav"&#41;;
  152.     &#125;
  153. &#125;
  154.  
  155. public LangCtrlEng&#40;id&#41;
  156. &#123;
  157.     if&#40;!g_bUseRus&#91;id&#93;&#41;
  158.         client_print&#40;id, print_chat, "*** [LT] Английский язык УЖЕ включен! ***"&#41;;
  159.     else
  160.     &#123;
  161.         client_print&#40;id, print_chat, "*** [LT] Английский язык активирован! ***"&#41;;
  162.         g_bUseRus&#91;id&#93; = false;
  163.         client_cmd&#40;id, "spk buttons/blip1.wav"&#41;;
  164.     &#125;
  165. &#125;
  166.  
  167. FormatMsg&#40;id, bool:IsTeam&#41;
  168. &#123;
  169. #define MAX_BYTES 180
  170.     static sMessage&#91;MAX_BYTES&#93;, sConvertStr&#91;charsmax&#40;sMessage&#41; * 2 + 1&#93;;
  171.     read_args&#40;sMessage, charsmax&#40;sMessage&#41;&#41;;
  172.     remove_quotes&#40;sMessage&#41;; trim&#40;sMessage&#41;;
  173.  
  174.     if&#40;sMessage&#91;0&#93; == EOS || sMessage&#91;0&#93; == '/'&#41;
  175.         return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  176. #if defined ANTIFLOOD
  177.     static Float:fTimeFlood&#91;33&#93;, Float:fGameTime, iFloodWarn&#91;33&#93;;
  178.        
  179.     if&#40;fTimeFlood&#91;id&#93; > &#40;fGameTime = get_gametime&#40;&#41;&#41;&#41;
  180.     &#123;
  181.         if&#40;++iFloodWarn&#91;id&#93; > 2&#41;
  182.         &#123;          
  183.             client_print&#40;id, print_chat, "*** [LT] Прекратите флудить! ***"&#41;;
  184.             fTimeFlood&#91;id&#93; = fGameTime + AD_TIME + 3.0;
  185.             return PLUGIN_HANDLED;
  186.         &#125;
  187.     &#125;
  188.     else if&#40;iFloodWarn&#91;id&#93;&#41; iFloodWarn&#91;id&#93;--;
  189.     fTimeFlood&#91;id&#93; = fGameTime + AD_TIME;
  190. #endif
  191.     static iLen, sTags&#91;MAX_BYTES&#93;, idTeam, sTeam&#91;16&#93;;
  192.     idTeam  = get_user_team&#40;id, sTeam, charsmax&#40;sTeam&#41;&#41;;
  193.  
  194.     switch&#40;idTeam&#41;
  195.     &#123;
  196.         case 1: iLen = formatex&#40;sTags, charsmax&#40;sTags&#41;, "%s%s", GetBit&#40;g_bitAlive, id&#41; ? "^1" : "^1*^3Мертвый^1* ", IsTeam ? "^1[^3TT^1]" : ""&#41;;
  197.         case 2: iLen = formatex&#40;sTags, charsmax&#40;sTags&#41;, "%s%s", GetBit&#40;g_bitAlive, id&#41; ? "^1" : "^1*^3Мертвый^1* ", IsTeam ? "^1[^3CT^1]" : ""&#41;;
  198.         default:iLen = formatex&#40;sTags, charsmax&#40;sTags&#41;, "^1*^3Spec^1* "&#41;;
  199.     &#125;
  200. #if defined GREEN_MSG || (defined TAGS && !defined LT_PREFIXES)
  201.     static IsAccess; IsAccess = CheckFlags&#40;id&#41;;
  202. #endif 
  203. #if defined AES
  204.     static AESLvl&#91;33&#93;&#91;64&#93;, aStats&#91;AES_ST_END&#93;;
  205.     aes_get_player_stats&#40;id, aStats&#41;; aes_get_level_name&#40;aStats&#91;AES_ST_LEVEL&#93;, AESLvl&#91;id&#93;, charsmax&#40;AESLvl&#91;&#93;&#41;, LANG_SERVER&#41;;
  206.     iLen += formatex&#40;sTags&#91;iLen&#93;, charsmax&#40;sTags&#41; - iLen, "^4[%s] ", AESLvl&#91;id&#93;&#41;;
  207. #endif
  208. #if defined STEAM
  209.     if&#40;g_bIsSteam&#91;id&#93;&#41;
  210.         iLen += formatex&#40;sTags&#91;iLen&#93;, charsmax&#40;sTags&#41; - iLen, "^1[^4Steam^1] "&#41;;
  211. #endif
  212. #if defined TAGS   
  213.     #if defined LT_PREFIXES
  214.     if&#40;g_szPrefix&#91;id&#93;&#91;0&#93;&#41;
  215.     &#123;
  216.         replace_all&#40;g_szPrefix&#91;id&#93;, charsmax&#40;g_szPrefix&#91;&#93;&#41;, "!n", "^1"&#41;;
  217.         replace_all&#40;g_szPrefix&#91;id&#93;, charsmax&#40;g_szPrefix&#91;&#93;&#41;, "!t", "^3"&#41;;
  218.         replace_all&#40;g_szPrefix&#91;id&#93;, charsmax&#40;g_szPrefix&#91;&#93;&#41;, "!g", "^4"&#41;;
  219.         iLen += formatex&#40;sTags&#91;iLen&#93;, charsmax&#40;sTags&#41; - iLen, "%s ", g_szPrefix&#91;id&#93;&#41;;
  220.     &#125;   
  221.     #else
  222.     static const szAdminPrefix&#91;&#93;&#91;&#93; = &#123; "", "^1[^4Гл. Админ^1] ", "^1[^4Админ^1] ", "^1[^4VIP^1] " &#125;;
  223.     iLen += formatex&#40;sTags&#91;iLen&#93;, charsmax&#40;sTags&#41; - iLen, "%s", szAdminPrefix&#91;IsAccess&#93;&#41;;
  224.     #endif
  225. #endif 
  226.     static sName&#91;32&#93;;
  227.     get_user_name&#40;id, sName, charsmax&#40;sName&#41;&#41;;
  228. #if defined GREEN_MSG
  229.     iLen += formatex&#40;sTags&#91;iLen&#93;, charsmax&#40;sTags&#41; - iLen, "^3%s^1 :  %s", sName, IsAccess ? "^4" : ""&#41;;
  230. #else
  231.     iLen += formatex&#40;sTags&#91;iLen&#93;, charsmax&#40;sTags&#41; - iLen, "^3%s^1 :  ", sName&#41;;
  232. #endif
  233.     if&#40;g_bUseRus&#91;id&#93;&#41;
  234.     &#123;
  235.         new nLen;
  236.         for&#40;new n; sMessage&#91;n&#93; != EOS; n++&#41;
  237.         &#123;
  238.             if&#40;'!' <= sMessage&#91;n&#93; <= '~'&#41;
  239.             &#123;
  240.                 sConvertStr&#91;nLen++&#93; = g_chConvert&#123;&#40;sMessage&#91;n&#93; - '!'&#41; * 2&#125;;
  241.                 if&#40;g_chConvert&#123;&#40;sMessage&#91;n&#93; - '!'&#41; * 2 + 1&#125; != EOS&#41;
  242.                     sConvertStr&#91;nLen++&#93; = g_chConvert&#123;&#40;sMessage&#91;n&#93; - '!'&#41; * 2 + 1&#125;;
  243.             &#125;
  244.             else sConvertStr&#91;nLen++&#93; = sMessage&#91;n&#93;;
  245.         &#125;
  246.         sConvertStr&#91;nLen&#93; = EOS;
  247.     &#125;
  248.     else sConvertStr = sMessage;
  249.    
  250.     static iByteLimit; iByteLimit = MAX_BYTES;
  251.     while&#40;iLen + strlen&#40;sConvertStr&#41; > MAX_BYTES&#41;
  252.         sConvertStr&#91;iByteLimit -= 10&#93; = 0;
  253.    
  254.     iLen += formatex&#40;sTags&#91;iLen&#93;, charsmax&#40;sTags&#41; - iLen, sConvertStr&#41;;
  255.    
  256.     static players&#91;32&#93;, pcount; get_players&#40;players, pcount, "c"&#41;;
  257.     switch&#40;IsTeam&#41;
  258.     &#123;
  259.         case true:
  260.         &#123;
  261.             for&#40;new i; i < pcount; i++&#41;
  262.             &#123;
  263. #if defined ADMIN_ALLCHAT              
  264.                 if&#40;GetBit&#40;g_bitAdmin, players&#91;i&#93;&#41; || &#40;GetBit&#40;g_bitAlive, id&#41; == GetBit&#40;g_bitAlive, players&#91;i&#93;&#41; && idTeam == get_user_team&#40;players&#91;i&#93;&#41;&#41;&#41;
  265. #else
  266.                 if&#40;GetBit&#40;g_bitAlive, id&#41; == GetBit&#40;g_bitAlive, players&#91;i&#93;&#41; && idTeam == get_user_team&#40;players&#91;i&#93;&#41;&#41;
  267. #endif
  268.                     SendMsgChat&#40;players&#91;i&#93;, idTeam, sTags&#41;;
  269.             &#125;                              
  270.         &#125;
  271.         case false:
  272.         &#123;   
  273.             for&#40;new i; i < pcount; i++&#41;
  274. #if defined DEFAULT_CS_CHAT        
  275.     #if defined ADMIN_ALLCHAT          
  276.                 if&#40;GetBit&#40;g_bitAdmin, players&#91;i&#93;&#41; || GetBit&#40;g_bitAlive, id&#41; == GetBit&#40;g_bitAlive, players&#91;i&#93;&#41;&#41;
  277.     #else
  278.                 if&#40;GetBit&#40;g_bitAlive, id&#41; == GetBit&#40;g_bitAlive, players&#91;i&#93;&#41;&#41;
  279.     #endif             
  280.                     SendMsgChat&#40;players&#91;i&#93;, idTeam, sTags&#41;;
  281. #else
  282.                 SendMsgChat&#40;players&#91;i&#93;, idTeam, sTags&#41;;
  283. #endif 
  284.         &#125;
  285.     &#125;
  286.     static sAuthId&#91;25&#93;; get_user_authid&#40;id, sAuthId, charsmax&#40;sAuthId&#41;&#41;;
  287.     log_message&#40;"^"%s<%d><%s><%s>^" %s ^"%s^"", sName, get_user_userid&#40;id&#41;, sAuthId, sTeam, IsTeam ? "say_team" : "say" , sConvertStr&#41;; 
  288.     return PLUGIN_HANDLED;
  289. &#125;
  290.  
  291. stock SendMsgChat&#40;player, team, msg&#91;&#93;&#41;
  292. &#123;
  293.     switch&#40;team&#41;
  294.     &#123;
  295.         case 1: client_print_color&#40;player, print_team_red, msg&#41;;
  296.         case 2: client_print_color&#40;player, print_team_blue, msg&#41;;
  297.         default:client_print_color&#40;player, print_team_grey, msg&#41;;
  298.     &#125;
  299. &#125;
  300.  
  301. stock SearchClient&#40;const id&#41;
  302. &#123;
  303.     for&#40;new i; i < ArraySize&#40;g_aData&#41;; i++&#41;
  304.     &#123;
  305.         ArrayGetArray&#40;g_aData, i, g_PlayerData&#41;;
  306.         switch&#40;g_PlayerData&#91;TYPE&#93;&#41;
  307.         &#123;
  308.             case 'f':
  309.             &#123;
  310.                 if&#40;get_user_flags&#40;id&#41; & read_flags&#40;g_PlayerData&#91;AUTH&#93;&#41;&#41;
  311.                     return copy&#40;g_szPrefix&#91;id&#93;, charsmax&#40;g_szPrefix&#91;&#93;&#41;, g_PlayerData&#91;PREFIX&#93;&#41;;
  312.             &#125;   
  313.             case 'i':
  314.             &#123;
  315.                 static sIP&#91;16&#93;; get_user_ip&#40;id, sIP, charsmax&#40;sIP&#41;, 1&#41;;
  316.                 if&#40;!strcmp&#40;g_PlayerData&#91;AUTH&#93;, sIP&#41;&#41;
  317.                     return copy&#40;g_szPrefix&#91;id&#93;, charsmax&#40;g_szPrefix&#91;&#93;&#41;, g_PlayerData&#91;PREFIX&#93;&#41;;
  318.             &#125;      
  319.             case 's':
  320.             &#123;
  321.                 static sAuthid&#91;25&#93;; get_user_authid&#40;id, sAuthid, charsmax&#40;sAuthid&#41;&#41;;
  322.                 if&#40;!strcmp&#40;g_PlayerData&#91;AUTH&#93;, sAuthid&#41;&#41;
  323.                     return copy&#40;g_szPrefix&#91;id&#93;, charsmax&#40;g_szPrefix&#91;&#93;&#41;, g_PlayerData&#91;PREFIX&#93;&#41;;
  324.             &#125;      
  325.         &#125;
  326.     &#125;
  327.     return g_szPrefix&#91;id&#93;&#91;0&#93; = 0;
  328. &#125;
  329.  
  330. stock CheckFlags&#40;id&#41;
  331. &#123;
  332.     static iFlags; iFlags = get_user_flags&#40;id&#41;;
  333.     if&#40;iFlags & GL_ADMIN&#41;   return 1;
  334.     else if&#40;iFlags & ADMIN&#41; return 2;
  335.     else if&#40;iFlags & VIP&#41;   return 3;
  336.     return 0;
  337. &#125;
  338.  
  339. stock bool:is_user_steam&#40;id&#41;
  340. &#123;
  341.     static dp_pointer;
  342.     if&#40;dp_pointer || &#40;dp_pointer = get_cvar_pointer&#40;"dp_r_id_provider"&#41;&#41;&#41;
  343.     &#123;
  344.         server_cmd&#40;"dp_clientinfo %d", id&#41;;
  345.         server_exec&#40;&#41;;
  346.         return &#40;get_pcvar_num&#40;dp_pointer&#41; == 2&#41; ? true : false;
  347.     &#125;
  348.     return false;
  349. &#125;


-- 2018 Geg 21 20:56 --

Sutvarkiau.

Jeigu kam nors bus toks erroras , tai vietoje Мертвый žodžio irašykit kita :) Tarkim dead.


Prikabinti failai:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 501.82 KiB | Peržiūrėta 390 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis
Counter-strike serveriai: http://www.procs.lt
Counter-strike 1.6 download - http://csdownloadpro.com
Cs 1.6 atsisiūntimo nuoroda - http://counter-strike-download.procs.lt
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
 Puslapis 11 [ 1 pranešimas ] 


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į: