drop

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

drop

Post by aurimasko »

Kaip padaryti, kad kai išmeta ginklą atsitiktų tai ką aš noriu?

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: drop

Post by newb »

Tikriausei taip

Code: Select all

register_clcmd("drop", "drop")
Bet reikes tikrint ar weaponas ne granata/knife.

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: drop

Post by aurimasko »

Code: Select all

register_clcmd("drop", "drop")  public drop(id){new ginklas = read_data(2) if(kill[id]){if(ima[id] && ginklas != CSW_KNIFE && ginklas != CSW_HEGRENADE && ginklas != CSW_SMOKEGRENADE && ginklas != CSW_FLASHBANG){ima[id] = false}}}
Taip veiktų? ima[id] ir kill[id] yra, bet ar visa kita teisinga yra?

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: drop

Post by newb »

aurimasko wrote:

Code: Select all

new ginklas = read_data(2)
Sita pats prigalvojai ? :D

Code: Select all

public drop(id) {        switch(get_user_weapon(id)) {        case 4,9,29,25: return    }           // Tavo kodas...    }

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests