Išmeta iš servo

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Išmeta iš servo

Post by xFrostas »

Kodėl, kai nušaunu žaidėją su tokia klase mane išmeta iš servo manau, kad bėda bus su šituo

Code: Select all

public Ev_KOD_Death(){    for (new i; i <= MaxPlayers; i++)    {        if (PlayerRace[i][CurrentRace[i]] == Killer_of_Death)        {            static Float:originF[3], origin[3]            entity_get_vector(read_data(2), EV_VEC_origin, originF)            FVecIVec(originF, origin)            Create_Ring(origin)        }    }}

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: Išmeta iš servo

Post by newb »

Kam cia reikalignas

Code: Select all

for (new i; i <= MaxPlayers; i++)
Ir kodel tu nenaudoji id ?

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Išmeta iš servo

Post by xFrostas »

Aš nežinojau ar galima ant šito evento id naudoti.

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: Išmeta iš servo

Post by newb »

Ant sito tai ant kokio ?

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Išmeta iš servo

Post by xFrostas »

Code: Select all

register_event("DeathMsg", "Ev_KOD_Death", "a", "1>0")

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: Išmeta iš servo

Post by beast »

xFrostas wrote:Aš nežinojau ar galima ant šito evento id naudoti.
:)
Cikle kintamąjį gali pavadinti kaip nori, kad ir id, kad ir jkdbsagbjsadkg, neesmė. Esmė tave, kad nesupranti ciklo struktūros.
Čia jo tau greičiausiai daryti nereikia.
Tau reikia gauti aukos id. Šiame evente tai gali padaryti taip:

static victim

victim = read_data(2)

Ir toliau atitinkamai atlieki veiksmus su juo:

Code: Select all

  static victimvictim = read_data(2) // čia greičiausiai pagal idėją, kai auka miršta, apie ją sukuriamas žiedas...// tačiau nematydamas PlayerRace masyvo, negaliu pasakyti, ar tikrinimas geras...if (PlayerRace[CurrentRace[victim]] == Killer_of_Death){   static Float:originF[3], origin[3]   entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, originF)   FVecIVec(originF, origin)   Create_Ring(origin)} 

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: Išmeta iš servo

Post by aaarnas »

Jei išmeta iš serverio, spėju būsi blogai aprašęs message Create_Ring funkcijoje.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Išmeta iš servo

Post by xFrostas »

Taip, jau suradau, kažką blogai padariau kai nustatinėjau žiedo spalvas, atsiprašau, kad apkaltinau tavo kodą ;D

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests