Dabar yra 2020 Bal 02 13:49




 Puslapis 11 [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Healer
Žinutės numeris: #1  StandartinėParašytas: 2020 Kov 08 04:05 
Jau po truputį tampa savu

Užsiregistravo: 2015 Gru 24 14:55
Pranešimai: 164
Karma: 7

Miestas: Kaunas
sveiki gal galit padet padayt kad kai aplink zaidejai su ful hp ju negydytu ?

  1. if(get_user_button(id) & IN_USE && can_heal[id])
  2.             {
  3.                 new Distance
  4.                 for (new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
  5.                 {
  6.                     if (is_user_alive(i) && us_get_user_zombie(i))
  7.                     {
  8.                        
  9.                         Distance = get_entity_distance(i, id)
  10.                         if (Distance <= RADIUS)
  11.                         {
  12.                             new Float:Origin[3]
  13.                             pev(i, pev_origin, Origin)
  14.                        
  15.                             Origin[2] = Origin[2] + 20.0
  16.                        
  17.                             message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  18.                             write_byte(TE_SPRITE)
  19.                             engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
  20.                             engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
  21.                             engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
  22.                             write_short(vodo_spirte)
  23.                             write_byte(0)
  24.                             write_byte(200)
  25.                             message_end()
  26.                        
  27.                             new iHealth = get_user_health(i) + get_pcvar_num(cvar_voodoo_amount)
  28.                             if(iHealth <= get_zombie_maxhealth(i))
  29.                             {
  30.                                 set_user_health(i, iHealth);
  31.                                
  32.                             }
  33.                             else set_user_health(i, get_zombie_maxhealth(i))
  34.                            
  35.                             set_last_use(id, get_gametime(), floatround(get_pcvar_float(cvar_voodoo_cooldown)), 1);
  36.                        
  37.                             client_printcolor(id, "/y[/gUmbrella Swarm/y]  You have been Healed !!!")
  38.                             emit_sound(id, CHAN_STREAM,  voodoo_health, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  39.                         }
  40.                     }
  41.                 }
  42.            
  43.                 can_heal[id] = false
  44.                 set_task(get_pcvar_float(cvar_voodoo_cooldown), "reset_voodoo", id+TASK_COOLDOWN)
  45.             }
  46.  



_________________
Ačiū kad padedate pradedančiajam :)

Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Healer
Žinutės numeris: #2  StandartinėParašytas: 2020 Kov 09 01:14 
Ar jis surinks 50 žinučių?
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015 Geg 29 22:41
Pranešimai: 39
Karma: 2
KaimyneliS rašė:
sveiki gal galit padet padayt kad kai aplink zaidejai su ful hp ju negydytu ?

  1. if(get_user_button(id) & IN_USE && can_heal[id])
  2.             {
  3.                 new Distance
  4.                 for (new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
  5.                 {
  6.                     if (is_user_alive(i) && us_get_user_zombie(i))
  7.                     {
  8.                        
  9.                         Distance = get_entity_distance(i, id)
  10.                         if (Distance <= RADIUS)
  11.                         {
  12.                             new Float:Origin[3]
  13.                             pev(i, pev_origin, Origin)
  14.                        
  15.                             Origin[2] = Origin[2] + 20.0
  16.                        
  17.                             message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  18.                             write_byte(TE_SPRITE)
  19.                             engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
  20.                             engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
  21.                             engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
  22.                             write_short(vodo_spirte)
  23.                             write_byte(0)
  24.                             write_byte(200)
  25.                             message_end()
  26.                        
  27.                             new iHealth = get_user_health(i) + get_pcvar_num(cvar_voodoo_amount)
  28.                             if(iHealth <= get_zombie_maxhealth(i))
  29.                             {
  30.                                 set_user_health(i, iHealth);
  31.                                
  32.                             }
  33.                             else set_user_health(i, get_zombie_maxhealth(i))
  34.                            
  35.                             set_last_use(id, get_gametime(), floatround(get_pcvar_float(cvar_voodoo_cooldown)), 1);
  36.                        
  37.                             client_printcolor(id, "/y[/gUmbrella Swarm/y]  You have been Healed !!!")
  38.                             emit_sound(id, CHAN_STREAM,  voodoo_health, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  39.                         }
  40.                     }
  41.                 }
  42.            
  43.                 can_heal[id] = false
  44.                 set_task(get_pcvar_float(cvar_voodoo_cooldown), "reset_voodoo", id+TASK_COOLDOWN)
  45.             }
  46.  


  1. if(get_user_button(id) & IN_USE && can_heal[id])
  2.             {
  3.                 new Distance
  4.                 for (new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
  5.                 {
  6.                     if (is_user_alive(i) && us_get_user_zombie(i))
  7.                     {
  8.                        
  9.                         Distance = get_entity_distance(i, id)
  10.  
  11.                         if (Distance <= 20.0 && get_zombie_maxhealth(i))
  12.                         {
  13.                                     return
  14.                         }
  15.                        
  16.                             message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  17.                             write_byte(TE_SPRITE)
  18.                             engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
  19.                             engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
  20.                             engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
  21.                             write_short(vodo_spirte)
  22.                             write_byte(0)
  23.                             write_byte(200)
  24.                             message_end()
  25.                        
  26.                             new iHealth = get_user_health(i) + get_pcvar_num(cvar_voodoo_amount)
  27.                             if(iHealth <= get_zombie_maxhealth(i))
  28.                             {
  29.                                 set_user_health(i, iHealth);
  30.                                
  31.                             }
  32.                             else set_user_health(i, get_zombie_maxhealth(i))
  33.                            
  34.                             set_last_use(id, get_gametime(), floatround(get_pcvar_float(cvar_voodoo_cooldown)), 1);
  35.                        
  36.                             client_printcolor(id, "/y[/gUmbrella Swarm/y]  You have been Healed !!!")
  37.                             emit_sound(id, CHAN_STREAM,  voodoo_health, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  38.                         }
  39.                     }
  40.                 }
  41.            
  42.                 can_heal[id] = false
  43.                 set_task(get_pcvar_float(cvar_voodoo_cooldown), "reset_voodoo", id+TASK_COOLDOWN)
  44.             }


Paskutinį kartą redagavo likux35 2020 Kov 09 01:16. Iš viso redaguota 1 kartą.

Atsijungęs
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
 Puslapis 11 [ 2 pranešimai(ų) ] 


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į: