Page 1 of 2

[NATIVE] Žaidėjo AFK statusas

Posted: 2011 Jul 28 20:54
by beast
Žaidėjo AFK statusas

Šis pluginas suteikia galimybę išoriniuose pluginuose, native pagalba, nustatyti žaidėjo neaktyvumo laiką.

Natives

get_user_afktime(id) - gražina žaidėjo neaktyvumo (AFK) laiką.
set_user_afktime(id, Float:time) - nustato žaidėjo neaktyvumo (AFK) laiką.

Daugiau info user_afk_status.inc faile.

Naudojimas

Visų pirma, jums savo serveryje reikia aktyvuoti user_afk_status.amxx pluginą (kaip ir bet kokį kitą pluginą). Jis veiks kaip modulis, į kurį kreipsis išoriniai pluginai. Tam, kad savo pluginuose galėtumėte naudoti aukščiau pateiktus natives, jums reikia parsiųsti user_afk_status.inc failą, jį įkelti į scripting/include aplanką į kuriant savo pluginą, įterpti include failą:

Code: Select all

#include <user_afk_status>
Plačiau apie naudojimą user_afk_status.inc faile.

Pavyzdiniai pluginai

Simple AFK Kicker + AFK sprite
AFK bomb remover

Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas

Posted: 2011 Jul 28 22:04
by aaarnas
Čia aišku visiškai nebūtina, bet galima naudoti xs include:

Code: Select all

        for(new i = 0; i < 3; i++)                g_fOldViewAngles[id][i] = g_fViewAngles[id][i]
--->>>

Code: Select all

xs_vec_copy(g_fViewAngles[id], g_fOldViewAngles[id])

Code: Select all

        if(g_fViewAngles[id][0] == g_fOldViewAngles[id][0]         && g_fViewAngles[id][1] == g_fOldViewAngles[id][1]         && g_fViewAngles[id][2] == g_fOldViewAngles[id][2])
--->>>

Code: Select all

if(xs_vec_equal(g_fViewAngles[id], g_fOldViewAngles[id]))

Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas

Posted: 2012 May 08 12:35
by beast
Truputį atnaujinau pluginą. Pašalinau dalį beprasmio kodo ir pridėjau naują native afk laiko nustatymui.

Pridedu pavyzdinį pluginą - AFK kicker + AFK sprite.

Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas

Posted: 2012 May 31 20:29
by aaarnas
.spr dedam į zip, kurį galima prisegti.

Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas

Posted: 2012 Jun 16 15:48
by beast
Update:

Ištaisyti spawn tikrinimo bugai.

Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas

Posted: 2012 Nov 18 10:12
by rotosas
Atsiprašau, jeigu ne čia rašau. Ar kuriant sprite užtenka tik nupiešti BMP paveikslą ir jį konvertuoti į SPR (jeigu įmanoma)? Ir kiek žinau kur noriu kad būtų permatoma, ten reikia spalvint mėlyna (RGB - 0 0 255) spalva, ar tai tiesa ar ne? Ačiū.

Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas

Posted: 2014 Feb 10 06:32
by laimiukas3
beast wrote:Truputį atnaujinau pluginą. Pašalinau dalį beprasmio kodo ir pridėjau naują native afk laiko nustatymui.

Pridedu pavyzdinį pluginą - AFK kicker + AFK sprite.
beast ar galetum prideti tokia funkcija vietoi kick perkeltu i spectators :)

Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas

Posted: 2014 Feb 10 15:08
by beast
Prie includes pridėk cstrike ir pakeisk:

server_cmd("kick #%d You were AFK longer than %.1f seconds", get_user_userid(id), maxAfkTime)

į

user_silentkill(id)
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)

Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas

Posted: 2014 Feb 10 18:47
by laimiukas3
am ne permeta i spectatorius o tesiok kill daro ir dar keista jei ct ateina i t afk pastovi tas irgi su afk sprite :D

Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas

Posted: 2014 Feb 10 19:04
by MPD
iš beast kodo fragmento CS_TEAM_T pakeisk į CS_TEAM_SPECTATOR