Dabar yra 2018 Geg 21 18:54




 Puslapis 12 [ 15 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas
Žinutės numeris: #1  StandartinėParašytas: 2011 Lie 28 20:54 
AMX Mod X ekspertai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Sau 08 18:44
Pranešimai: 509
Karma: 50
Žaidėjo AFK statusas

Šis pluginas suteikia galimybę išoriniuose pluginuose, native pagalba, nustatyti žaidėjo neaktyvumo laiką.

Natives

get_user_afktime(id) - gražina žaidėjo neaktyvumo (AFK) laiką.
set_user_afktime(id, Float:time) - nustato žaidėjo neaktyvumo (AFK) laiką.

Daugiau info user_afk_status.inc faile.

Naudojimas

Visų pirma, jums savo serveryje reikia aktyvuoti user_afk_status.amxx pluginą (kaip ir bet kokį kitą pluginą). Jis veiks kaip modulis, į kurį kreipsis išoriniai pluginai. Tam, kad savo pluginuose galėtumėte naudoti aukščiau pateiktus natives, jums reikia parsiųsti user_afk_status.inc failą, jį įkelti į scripting/include aplanką į kuriant savo pluginą, įterpti include failą:

  1. #include <user_afk_status>


Plačiau apie naudojimą user_afk_status.inc faile.

Pavyzdiniai pluginai

Simple AFK Kicker + AFK sprite
AFK bomb remover


Prikabinti failai:
user_afk_status.sma [4.8 KiB]
Atsisiųsta 309 kartus(ų)
user_afk_status.inc [575 Baitų]
Atsisiųsta 266 kartus(ų)


Paskutinį kartą redagavo beast 2012 Bir 16 15:53. Iš viso redaguota 9 kartus.

_________________
Populiariausi CS mapai
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas
Žinutės numeris: #2  StandartinėParašytas: 2011 Lie 28 22:04 
Vyr. diskusijų administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Rgp 31 13:21
Pranešimai: 3891
Karma: 183
Čia aišku visiškai nebūtina, bet galima naudoti xs include:

  1.         for(new i = 0; i < 3; i++)
  2.                 g_fOldViewAngles[id][i] = g_fViewAngles[id][i]
--->>>
  1. xs_vec_copy(g_fViewAngles[id], g_fOldViewAngles[id])


  1.         if(g_fViewAngles[id][0] == g_fOldViewAngles[id][0]
  2.         && g_fViewAngles[id][1] == g_fOldViewAngles[id][1]
  3.         && g_fViewAngles[id][2] == g_fOldViewAngles[id][2])
--->>>
  1. if(xs_vec_equal(g_fViewAngles[id], g_fOldViewAngles[id]))



_________________
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas
Žinutės numeris: #3  StandartinėParašytas: 2012 Geg 08 12:35 
AMX Mod X ekspertai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Sau 08 18:44
Pranešimai: 509
Karma: 50
Truputį atnaujinau pluginą. Pašalinau dalį beprasmio kodo ir pridėjau naują native afk laiko nustatymui.

Pridedu pavyzdinį pluginą - AFK kicker + AFK sprite.


Prikabinti failai:
afkstatus_sprite.zip [267 Baitų]
Atsisiųsta 229 kartus(ų)
afk.PNG
afk.PNG [ 97.96 KiB | Peržiūrėta 4334 kartus(ų) ]
simple_afk_kicker.sma [2.18 KiB]
Atsisiųsta 289 kartus(ų)


Paskutinį kartą redagavo beast 2012 Bir 01 13:47. Iš viso redaguota 2 kartus.

_________________
Populiariausi CS mapai
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas
Žinutės numeris: #4  StandartinėParašytas: 2012 Geg 31 20:29 
Vyr. diskusijų administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Rgp 31 13:21
Pranešimai: 3891
Karma: 183
.spr dedam į zip, kurį galima prisegti.



_________________
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas
Žinutės numeris: #5  StandartinėParašytas: 2012 Bir 16 15:48 
AMX Mod X ekspertai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Sau 08 18:44
Pranešimai: 509
Karma: 50
Update:

Ištaisyti spawn tikrinimo bugai.



_________________
Populiariausi CS mapai
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas
Žinutės numeris: #6  StandartinėParašytas: 2012 Lap 18 10:12 
Gana aktyvus vartotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Kov 19 18:56
Pranešimai: 225
Karma: 9

Miestas: Vilnius
Atsiprašau, jeigu ne čia rašau. Ar kuriant sprite užtenka tik nupiešti BMP paveikslą ir jį konvertuoti į SPR (jeigu įmanoma)? Ir kiek žinau kur noriu kad būtų permatoma, ten reikia spalvint mėlyna (RGB - 0 0 255) spalva, ar tai tiesa ar ne? Ačiū.



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Jei padėjau, nepagailėk ir nepatingėk paspaust +KARMA. :)
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas
Žinutės numeris: #7  StandartinėParašytas: 2014 Vas 10 06:32 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4290
Karma: 123

Miestas: Vilnius
beast rašė:
Truputį atnaujinau pluginą. Pašalinau dalį beprasmio kodo ir pridėjau naują native afk laiko nustatymui.

Pridedu pavyzdinį pluginą - AFK kicker + AFK sprite.

beast ar galetum prideti tokia funkcija vietoi kick perkeltu i spectators :)



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas
Žinutės numeris: #8  StandartinėParašytas: 2014 Vas 10 15:08 
AMX Mod X ekspertai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Sau 08 18:44
Pranešimai: 509
Karma: 50
Prie includes pridėk cstrike ir pakeisk:

server_cmd("kick #%d You were AFK longer than %.1f seconds", get_user_userid(id), maxAfkTime)

į

user_silentkill(id)
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T)



_________________
Populiariausi CS mapai
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas
Žinutės numeris: #9  StandartinėParašytas: 2014 Vas 10 18:47 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4290
Karma: 123

Miestas: Vilnius
am ne permeta i spectatorius o tesiok kill daro ir dar keista jei ct ateina i t afk pastovi tas irgi su afk sprite :D



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: [NATIVE] Žaidėjo AFK statusas
Žinutės numeris: #10  StandartinėParašytas: 2014 Vas 10 19:04 
Gana aktyvus vartotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Lie 08 07:24
Pranešimai: 309
Karma: 18

Miestas: Kaunas
iš beast kodo fragmento CS_TEAM_T pakeisk į CS_TEAM_SPECTATOR



_________________
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
 Puslapis 12 [ 15 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į: