Page 2 of 2

Re: give_item ginklai

Posted: 2011 Dec 11 17:35
by rotosas
Bet vien dėl to, kad includini library keliais baitais RAM sąnaudos padidėja, taigi aš tik sakau, kad vien dėl to neapsimoka įkrauti cstrike. Tačiau aš neprieštarauju.

Re: give_item ginklai

Posted: 2011 Dec 11 18:42
by aaarnas
rotosas wrote:Bet vien dėl to, kad includini library keliais baitais RAM sąnaudos padidėja, taigi aš tik sakau, kad vien dėl to neapsimoka įkrauti cstrike. Tačiau aš neprieštarauju.
Kiek žinau, moduliai šiaip ar taip būna įkrauti pačio amxmodx. Nesvarbu ar naudoji jį plugine ar ne. Tiesiog jei prirašai include, tai pluginas tą modulį tikrins. Nuo to manau nė kiek resursų sąnaudos nepakinta. O jei pakinta, tai yra visiškai nediskutuotinas dydis.

Re: give_item ginklai

Posted: 2011 Dec 12 15:34
by rotosas
Ten sumaišiau, norėjau parašyti ne modulis, bet biblioteka. Jeigu plugine yra įkraunama kokia nors biblioteka, tai šiek tiek yra daugiau sunaudojama RAM, nes aš pažiūrėjau tuos compilerio kodus, tai jeigu pvz. yra
#include <cstrike>
tai apkrauna per tiek daugiau kiek kodo yra cstrike.inc faile ir dar pati eilutė
#include <cstrike>
kokį vieną ar kitą baitą pasiima. Tikiuosi supratot ką norėjau pasakyti. Nors kaip jau minėjau apkrovimas yra menkas.

Re: give_item ginklai

Posted: 2011 Dec 12 15:46
by psychical
didesne apkrova tik tuo metu, kai pluginas uzsikrauna, kai serveris pilnai uzkratas, iki map pakeitimo viskas vyks sklandziai ir ram/cpu sanaudos nesokines (del 1 include tai tikrai)

Re: give_item ginklai

Posted: 2020 May 04 22:11
by laimiukas3
netyciom per google cia pakliuvau tai siuolaikinais laikais galite naudoti
reapi moduli

rg_give_item(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE)
rg_give_item(id, "item_thighpack", GT_APPEND)
rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_DEAGLE, 35)