Page 5 of 5

Re: Player Models

Posted: 2019 Feb 14 09:22
by psychical

Kodas: Select all

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "@OnPlayerPreSpawn", false); //neveikia    //RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@OnPlayerPreSpawn", 1); //veikia    //RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@OnPlayerPreSpawn", false); //neveikia
O nebandei RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "@OnPlayerPreSpawn", 1); ?

Matomai būtų logiška blokuoti prieš, kaip padarė hlev, bet spėju modelius nustato po, ne prieš mirtį, todėl post reikalingas. Pats tą išsiaiškinai, tik kažkodėl spėju nesupratai :D

Re: Player Models

Posted: 2019 Feb 14 09:26
by laimiukas3
hm :D pameginau dabar RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "@OnPlayerPreSpawn", 1); neuzdeda isvis niekam jokio skino tada :)
o va taip veikia RegisterHam(Ham_Killed, "player", "@OnPlayerPreSpawn", 1); o taip veikia ir 1/false tai dabr klausimas palikti ten 1 ar false

Re: Player Models

Posted: 2019 Feb 14 10:54
by psychical
laimiukas3 wrote:hm :D pameginau dabar RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "@OnPlayerPreSpawn", 1); neuzdeda isvis niekam jokio skino tada :)
o va taip veikia RegisterHam(Ham_Killed, "player", "@OnPlayerPreSpawn", 1); o taip veikia ir 1/false tai dabr klausimas palikti ten 1 ar false
Reiks daugiau nerašyt dar lovoj gulint... Ne viską matau... :D

Re: Player Models

Posted: 2019 Feb 14 12:00
by laimiukas3
pasitaiko :D

na turbut jau ikirejau bet liko dar 3 skin top 1 top 2 top3

kazkaiptai reikia juos get_user_stats ar imanoma kazkaip isgauti zaidejo vieta statistikoi ir uzdeti pagal vieta skina nepriskirent jam flagu kazkokiu?

else if (iRank1) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 4);
else if (iRank2) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 5);
else if (iRank3) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 6);

Re: Player Models

Posted: 2019 Feb 15 08:46
by psychical
Aš tai sakyčiau, gali pasidaryt

Kodas: Select all

function get_user_rank_ex(id) {    new aStats[STATSX_MAX_STATS+1], aBodyHits[MAX_BODYHITS+1];    get_user_stats(id, aStats, aBodyHits);        return aStats[STATSX_RANK];}
Išgauti pozicijai, o tada, ten kur tu nori, įsidėti tikrinimą ar jis 1 vietoj...

Žinoma žiūrint į optimizacinę pusę, sakyčiau, kad reiktų susikurti masyvą kuriame, o ne traukyti iš modulių duomenis, tarkim roundo pradžioje saugotum top3, kiekvieno round pradžioje top3 atnaujina (nes spėju jie gali keistis) ir tuomet tikrini pagal masyvą ar tas žaidėjas yra masyve ar ne... Na bet čia mano pamąstymai