Dabar yra 2019 Bal 23 06:51




 Puslapis 45 [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #31  StandartinėParašytas: 2016 Sau 15 00:23 
AMX Mod X ekspertai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 02 11:23
Pranešimai: 873
Karma: 72

Miestas: Šiauliai


METŲ NARYS
Nu pakeičiau pagal tai ko tau reikia, turėtų veikt.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <pmodel>
  3.  
  4. new const T_Model[] = "arsteam_te"
  5. new const CT_Model[] = "arsteam_ct"
  6.  
  7. public plugin_precache()
  8. {
  9.     PrecachePlayerModel(T_Model)
  10.     PrecachePlayerModel(CT_Model)
  11. }
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15.     register_event("TeamInfo", "OnTeamInfo", "a"); // Uzregistruojam ivyki, kai zaidėjo komanda pasikeicia.
  16.    
  17.     UsePlayerModels(); // Sita butina panaudot, kitaip SetPlayerModel() neveiks.
  18. }
  19.  
  20. public client_disconnected(id)
  21. {
  22.     SetPlayerModel(id)
  23. }
  24.  
  25. public OnTeamInfo()
  26. {
  27.     new client = read_data(1); // Gaunam zaidėjo ID iš ivykio.
  28.    
  29.     // Imanoma, kad jis atsijunge, tad reikia patikrinti.
  30.     if (!is_user_connected(client))
  31.         return;
  32.    
  33.     if (!is_user_steam(client))
  34.         return;
  35.    
  36.     // Gaunam nauja zaidejo komanda is ivykio.
  37.     new team[2];
  38.     read_data(2, team, charsmax(team));
  39.    
  40.     switch (team[0]) // Tikrinam pirma komandos raide.
  41.     {
  42.         case 'T': SetPlayerModel(client, T_Model); // Jei T, nustatom CT skin'a.
  43.         case 'C': SetPlayerModel(client, CT_Model); // Jei CT, nustatom T skin'a.
  44.     }
  45. }
  46.  
  47. stock bool:is_user_steam(id)
  48. {
  49.     // Author Sh0oter
  50.     static dp_pointer;
  51.     if(dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  52.     {
  53.         server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  54.         server_exec();
  55.         return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false ;
  56.     }
  57.     return false;
  58. }



_________________
Paveikslėlis ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #32  StandartinėParašytas: 2019 Vas 01 20:20 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4474
Karma: 126

Miestas: Vilnius
hleV, ponas o kaip turetu atrodyti jaigu naudojama sub model na tiksliau ne sub model o skin

cia kaip suprantu sub modeliui
set_pev(client, pev_body, 1))

o cia skin
set_pev(client, pev_skin, 1))

o kaip tai turetu artrodyti tavo auksciau pateiktam kode pvz jaigu priskirti ADMIN_LEVEL_H skin 1 ADMIN_BAN skin 2 ir tarkim is_user_steam skin 3


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: PVZ
51075954_661547007580841_671280204131336192_n.png
51075954_661547007580841_671280204131336192_n.png [ 276.94 KiB | Peržiūrėta 563 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #33  StandartinėParašytas: 2019 Vas 01 22:01 
AMX Mod X ekspertai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 02 11:23
Pranešimai: 873
Karma: 72

Miestas: Šiauliai


METŲ NARYS
Nežinau kada ta skin reikšmė resetinasi, bet pabandyk taip:

  1.     switch (team[0]) // Tikrinam pirma komandos raide.
  2.     {
  3.         case 'T': SetPlayerModel(client, T_Model); // Jei T, nustatom CT skin'a.
  4.         case 'C': SetPlayerModel(client, CT_Model); // Jei CT, nustatom T skin'a.
  5.     }



  1.     CustomSetPlayerModel(client, team[0]);

Ir apsirašyk custom funkciją kur apdorosi visas sąlygas:

  1. CustomSetPlayerModel(client, team)
  2. {
  3.     new flags = get_user_flags(client);
  4.  
  5.     switch (team)
  6.     {
  7.         case 'T':
  8.         {
  9.             SetPlayerModel(client, T_Model);
  10.  
  11.             if (flags & ADMIN_BAN)          entity_set_int(client, EV_INT_skin, 2);
  12.             else if (flags & ADMIN_LEVEL_H) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 1);
  13.             else if (is_user_steam(client)) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 3);
  14.         }
  15.         case 'C':
  16.         {
  17.             SetPlayerModel(client, CT_Model);
  18.            
  19.             if (flags & ADMIN_BAN)          entity_set_int(client, EV_INT_skin, 2);
  20.             else if (flags & ADMIN_LEVEL_H) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 1);
  21.             else if (is_user_steam(client)) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 3);
  22.         }
  23.     }
  24. }



_________________
Paveikslėlis ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #34  StandartinėParašytas: 2019 Vas 01 23:45 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4474
Karma: 126

Miestas: Vilnius
hm kazka turbut ne taip darau

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. //#include <reapi>
  4. #include <pmodel>
  5.  
  6. new const T_Model[] = "aa_players_tt_v4"
  7. new const CT_Model[] = "aa_players_ct_v4"
  8.  
  9. public plugin_precache()
  10. {
  11.     PrecachePlayerModel(T_Model)
  12.     PrecachePlayerModel(CT_Model)
  13. }
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.     register_event("TeamInfo", "OnTeamInfo", "a"); // Uzregistruojam ivyki, kai zaidëjo komanda pasikeicia.
  18.    
  19.     UsePlayerModels(); // Sita butina panaudot, kitaip SetPlayerModel() neveiks.
  20. }
  21.  
  22. public client_disconnected(id)
  23. {
  24.     SetPlayerModel(id)
  25. }
  26.  
  27. public OnTeamInfo()
  28. {
  29.     new client = read_data(1); // Gaunam zaidëjo ID ið ivykio.
  30.    
  31.     // Imanoma, kad jis atsijunge, tad reikia patikrinti.
  32.     if (!is_user_connected(client))
  33.         return;
  34.    
  35.     // Gaunam nauja zaidejo komanda is ivykio.
  36.     new team[2];
  37.     read_data(2, team, charsmax(team));
  38.    
  39.     CustomSetPlayerModel(client, team[0]);
  40. }
  41.  
  42. CustomSetPlayerModel(client, team)
  43. {
  44.     new flags = get_user_flags(client);
  45.  
  46.     switch (team)
  47.     {
  48.         case 'T':
  49.         {
  50.             SetPlayerModel(client, T_Model);
  51.  
  52.             if (flags & ADMIN_BAN)          entity_set_int(client, EV_INT_skin, 3); // ADMIN
  53.             else if (flags & ADMIN_LEVEL_H) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 2); // VIP
  54.             else if (is_user_steam(client)) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 1); // STEAM
  55.         }
  56.         case 'C':
  57.         {
  58.             SetPlayerModel(client, CT_Model);
  59.            
  60.             if (flags & ADMIN_BAN)          entity_set_int(client, EV_INT_skin, 3);
  61.             else if (flags & ADMIN_LEVEL_H) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 2);
  62.             else if (is_user_steam(client)) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 1);
  63.         }
  64.     }
  65. }
  66.  
  67. stock bool:is_user_steam(id)
  68. {
  69.     // Author Sh0oter
  70.     static dp_pointer;
  71.     if(dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  72.     {
  73.         server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  74.         server_exec();
  75.         return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false ;
  76.     }
  77.     return false;
  78. }


parasti zaidejai kurie neturi jokio flago gauna steam uzrasu skin kuris tam modeli yra skin pirmas steam klijentai zaidejai gauna VIP skin kuris tam modeli yra skin antras ir galiause net turintis bti flagus reiskia neturintis ADMIN_BAN flago gauna 3 skina



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #35  StandartinėParašytas: 2019 Vas 02 15:15 
AMX Mod X ekspertai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 02 11:23
Pranešimai: 873
Karma: 72

Miestas: Šiauliai


METŲ NARYS
Nu čia greitas pataisymas, bet nežinau ar pakeitus modelį skin reikšmė resetinasi, nes šiuo atveju pirma nustato skin, tada model.

  1. CustomSetPlayerModel(client, team)
  2. {
  3.     new flags = get_user_flags(client);
  4.  
  5.     switch (team)
  6.     {
  7.         case 'T':
  8.         {
  9.             if (flags & ADMIN_BAN)          entity_set_int(client, EV_INT_skin, 2);
  10.             else if (flags & ADMIN_LEVEL_H) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 1);
  11.             else if (is_user_steam(client)) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 3);
  12.             else return;
  13.  
  14.             SetPlayerModel(client, T_Model);
  15.         }
  16.         case 'C':
  17.         {
  18.             if (flags & ADMIN_BAN)          entity_set_int(client, EV_INT_skin, 2);
  19.             else if (flags & ADMIN_LEVEL_H) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 1);
  20.             else if (is_user_steam(client)) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 3);
  21.             else return;
  22.  
  23.             SetPlayerModel(client, CT_Model);
  24.         }
  25.     }
  26. }

Jei neveiks tai tiesiog ifuose atsidaryk blokus { } ir viduj nustatyk modelį ir tada skiną.



_________________
Paveikslėlis ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #36  StandartinėParašytas: 2019 Vas 06 00:02 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4474
Karma: 126

Miestas: Vilnius
HleV, po mirties nesvarbu kuris modelis buvo priskirtas zaidejui ji pakeiciamas i 1 siuo atveju steam ar imanoma padaryti kad mirus butu resetinamas skinas i default originalu zaidejo skina kuri pasirenki jungdamais i server



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #37  StandartinėParašytas: 2019 Vas 08 00:16 
AMX Mod X ekspertai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 02 11:23
Pranešimai: 873
Karma: 72

Miestas: Šiauliai


METŲ NARYS
Užhookink žaidėjo mirtį ir iššauk SetPlayerModel(client).



_________________
Paveikslėlis ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #38  StandartinėParašytas: 2019 Vas 13 18:12 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4474
Karma: 126

Miestas: Vilnius
bleha man nesigauna :facepalms:



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #39  StandartinėParašytas: 2019 Vas 13 22:42 
AMX Mod X ekspertai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 02 11:23
Pranešimai: 873
Karma: 72

Miestas: Šiauliai


METŲ NARYS
  1. #include <hamsandwich>
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5.     // Bandom pre hook
  6.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "@OnPlayerPreSpawn", false);
  7. }
  8.  
  9. @OnPlayerPreSpawn(client)
  10. {
  11.     SetPlayerModel(client);
  12. }



_________________
Paveikslėlis ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #40  StandartinėParašytas: 2019 Vas 14 08:57 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4474
Karma: 126

Miestas: Vilnius
hm su hamsandwich neveikia vistiek mirus uzdeda skin 1 :/
o su reapi RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@OnPlayerPreSpawn", 1); veikia
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <pmodel>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <reapi>
  6.  
  7. new const T_Model[] = "T_NEW"
  8. new const CT_Model[] = "CT_NEW"
  9.  
  10. public plugin_precache()
  11. {
  12.     PrecachePlayerModel(T_Model)
  13.     PrecachePlayerModel(CT_Model)
  14. }
  15.  
  16. public plugin_init()
  17. {
  18.     register_event("TeamInfo", "OnTeamInfo", "a"); // Uzregistruojam ivyki, kai zaid?jo komanda pasikeicia.
  19.    
  20.     UsePlayerModels(); // Sita butina panaudot, kitaip SetPlayerModel() neveiks.
  21.    
  22.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "@OnPlayerPreSpawn", false); //neveikia
  23.     //RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@OnPlayerPreSpawn", 1); //veikia
  24.     //RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@OnPlayerPreSpawn", false); //neveikia
  25. }
  26.  
  27. @OnPlayerPreSpawn(client)
  28. {
  29.     SetPlayerModel(client);
  30. }
  31.  
  32. public client_disconnected(id)
  33. {
  34.     SetPlayerModel(id)
  35. }
  36.  
  37. public OnTeamInfo()
  38. {
  39.     new client = read_data(1); // Gaunam zaid?jo ID i? ivykio.
  40.    
  41.     // Imanoma, kad jis atsijunge, tad reikia patikrinti.
  42.     if (!is_user_connected(client))
  43.         return;
  44.    
  45.     // Gaunam nauja zaidejo komanda is ivykio.
  46.     new team[2];
  47.     read_data(2, team, charsmax(team));
  48.    
  49.     CustomSetPlayerModel(client, team[0]);
  50. }
  51.  
  52. CustomSetPlayerModel(client, team)
  53. {
  54. new flags = get_user_flags(client);
  55.  
  56. switch (team)
  57. {
  58.     case 'T':
  59.     {
  60.         if (flags & ADMIN_IMMUNITY) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 3);  
  61.         else if (flags & ADMIN_BAN) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 2);
  62.             else if (flags & ADMIN_LEVEL_H) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 1);
  63.                 else if (is_user_steam(client)) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 0);
  64.                 else return;
  65.            
  66.             SetPlayerModel(client, T_Model);
  67.         }
  68.         case 'C':
  69.         {
  70.             if (flags & ADMIN_IMMUNITY) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 3);
  71.             else if (flags & ADMIN_BAN) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 2);
  72.                 else if (flags & ADMIN_LEVEL_H) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 1);
  73.                 else if (is_user_steam(client)) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 0);
  74.                 else return;
  75.            
  76.             SetPlayerModel(client, CT_Model);
  77.         }
  78.     }
  79. }
  80.  
  81.  
  82. /* nereikalingas nes naudojamas reapi
  83. stock bool:is_user_steam(id)
  84. {
  85.     // Author Sh0oter
  86.     static dp_pointer;
  87.     if(dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  88.     {
  89.         server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  90.         server_exec();
  91.         return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false ;
  92.     }
  93.     return false;
  94. }*/[code][/code]



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
 Puslapis 45 [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

cron