Dabar yra 2019 Lie 21 14:58




 Puslapis 25 [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #11  StandartinėParašytas: 2014 Spa 05 15:02 
Flooderis arba specialistas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Sau 25 18:20
Pranešimai: 889
Karma: 29
Daugiau nei pusę metų naudoju šį kodą ir viskas puikiai veikia:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <pmodel>
  5.  
  6. new const T_Model[] = "krdvip_tr"
  7. new const CT_Model[] = "krdvip_ct1"
  8.  
  9. public plugin_precache()
  10. {
  11.     PrecachePlayerModel(T_Model)
  12.     PrecachePlayerModel(CT_Model)
  13. }
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_Spawn", 1)
  18.  
  19.     UsePlayerModels()
  20. }
  21.  
  22. public client_disconnect(id)
  23. {
  24.     SetPlayerModel(id)
  25. }
  26.  
  27. public Fwd_Spawn(id)
  28. {
  29.     if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
  30.         return
  31.    
  32.     if (!is_user_alive(id))
  33.         return
  34.  
  35.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  36.         SetPlayerModel(id, T_Model)
  37.  
  38.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  39.         SetPlayerModel(id, CT_Model)
  40. }


P.S nepamiršk include atsisiųst.



_________________
- Skype: ner.e5
- Steam: Tr1ckas
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #12  StandartinėParašytas: 2014 Spa 13 23:23 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4492
Karma: 126

Miestas: Vilnius
Gal kas galetu parasyti kaip reiketu ne player modeli o paprasta kad ir knf keisti su pmodel.inc



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #13  StandartinėParašytas: 2014 Spa 30 02:44 
Flooderis arba specialistas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Rgs 02 15:47
Pranešimai: 660
Karma: 31
Peilio modelio su šituo nepakeisi, čia tik žaidėjams. Tam yra atskira funkcija, kuri veikia gerai ir kitų includų nereikia.


Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #14  StandartinėParašytas: 2015 Gru 08 00:51 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4492
Karma: 126

Miestas: Vilnius
ar butina kartoti tuos patikrinimus na va pas mane db taip ar gerai ?

  1. public Fwd_Spawn(id)
  2. {
  3.     if( !is_user_steam(id))
  4.         return
  5.    
  6.     if (!is_user_alive(id))
  7.         return
  8.    
  9.     if (is_user_bot(id))
  10.         return
  11.  
  12.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  13.         SetPlayerModel(id, T_Model)
  14.  
  15.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  16.         SetPlayerModel(id, CT_Model)
  17.        
  18.     if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
  19.         return
  20.        
  21.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  22.         SetPlayerModel(id, BG_Model)
  23.  
  24.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  25.         SetPlayerModel(id, BG_Model)
  26. }


ar turetu buti taip ?

  1. public Fwd_Spawn(id)
  2. {
  3.     if( !is_user_steam(id))
  4.         return
  5.    
  6.     if (!is_user_alive(id))
  7.         return
  8.    
  9.     if (is_user_bot(id))
  10.         return
  11.  
  12.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  13.         SetPlayerModel(id, T_Model)
  14.  
  15.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  16.         SetPlayerModel(id, CT_Model)
  17.        
  18.     if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
  19.         return
  20.        
  21.     if (!is_user_alive(id))
  22.         return
  23.    
  24.     if (is_user_bot(id))
  25.         return
  26.        
  27.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  28.         SetPlayerModel(id, BG_Model)
  29.  
  30.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  31.         SetPlayerModel(id, BG_Model)
  32. }



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #15  StandartinėParašytas: 2015 Gru 08 01:14 
Senbūvis

Užsiregistravo: 2015 Vas 27 19:29
Pranešimai: 1086
Karma: 45

Miestas: Alytus
Antras variantas seip.

O tu pabandyk abu panaudok variantus ir sužinosi :)



_________________
Šaudyk.LT - „Siekime tikslo kartu. Tobulėkime“.
50% paramos atgavimas, 1 Gbps pralaidumas, Apsauga nuo DDoS.
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #16  StandartinėParašytas: 2015 Gru 08 10:02 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4492
Karma: 126

Miestas: Vilnius
kad veikti tai veikia su abiem



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #17  StandartinėParašytas: 2015 Gru 08 13:41 
Ar jis surinks 50 žinučių?

Užsiregistravo: 2012 Rgp 31 19:17
Pranešimai: 47
Karma: 7
Pirmas variantas geriau, nes be reikalo antram variante kartoji.
  1.    if (!is_user_alive(id))
  2.         return
  3.    
  4.     if (is_user_bot(id))
  5.         return


Manau taip geriau būtų:
  1.    public Fwd_Spawn(id)
  2.     {
  3.         if( !is_user_steam(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
  4.             return
  5.  
  6.         if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) //?
  7.             SetPlayerModel(id, T_Model)
  8.      
  9.         if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) //?
  10.             SetPlayerModel(id, CT_Model)
  11.            
  12.         if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) //?
  13.             SetPlayerModel(id, BG_Model)
  14.      
  15.         if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) //?
  16.             SetPlayerModel(id, BG_Model)
  17.     }

Bei kam dar CT ir T uždedi BG_Model? Kai jiems uždėjai T_Model ir CT_Model?
Tu nori pakeisti į skirtingus CT ir T (T_Model ir CT_Model) modelius steam adminams ar tu nori visiems steam adminams padaryt vieną modelį? (BG_Model)


Paskutinį kartą redagavo kibillcat 2015 Gru 08 13:47. Iš viso redaguota 2 kartus.

Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #18  StandartinėParašytas: 2015 Gru 08 14:09 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4492
Karma: 126

Miestas: Vilnius
kibillcat rašė:
Pirmas variantas geriau, nes be reikalo antram variante kartoji.
  1.    if (!is_user_alive(id))
  2.         return
  3.    
  4.     if (is_user_bot(id))
  5.         return


Manau taip geriau būtų:
  1.    public Fwd_Spawn(id)
  2.     {
  3.         if( !is_user_steam(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
  4.             return
  5.  
  6.         if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) //?
  7.             SetPlayerModel(id, T_Model)
  8.      
  9.         if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) //?
  10.             SetPlayerModel(id, CT_Model)
  11.            
  12.         if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) //?
  13.             SetPlayerModel(id, BG_Model)
  14.      
  15.         if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) //?
  16.             SetPlayerModel(id, BG_Model)
  17.     }

Bei kam dar CT ir T uždedi BG_Model? Kai jiems uždėjai T_Model ir CT_Model?
Tu nori pakeisti į skirtingus CT ir T (T_Model ir CT_Model) modelius steam adminams ar tu nori visiems steam adminams padaryt vieną modelį? (BG_Model)


is_user_steam = CT_Mode T_Model
o cia atskiras
ADMIN_LEVEL_B = BG_Model BG_Model
db viskas gerai bet ar kur mano auksciau pateikttas varijantas taisiklingas ? ar nebutina jau tikrint kitam mdl dar karta
  1. if (!is_user_alive(id))
  2.         return
  3.    
  4.     if (is_user_bot(id))
  5.         return



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #19  StandartinėParašytas: 2015 Gru 08 15:46 
AMX Mod X ekspertai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 02 11:23
Pranešimai: 873
Karma: 72

Miestas: Šiauliai


METŲ NARYS
  1. public Fwd_Spawn(id)
  2. {
  3.     if (!is_user_steam(id) || !is_user_alive(id))
  4.         return
  5.    
  6.     // Nezinau kas tas is_user_steam(), bet jei zaidejas Steam, tai manau tikrai ne botas.
  7.     /*if (is_user_bot(id))
  8.         return*/
  9.  
  10.     if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
  11.     {
  12.         // Kadangi adminui nustatai ta pati modeli, tai nereikia tikrint team.
  13.         /*switch (cs_get_user_team(id))
  14.         {
  15.             case CS_TEAM_T: SetPlayerModel(id, BG_Model)
  16.             case CS_TEAM_CT: SetPlayerModel(id, BG_Model)
  17.         }*/
  18.        
  19.         SetPlayerModel(id, BG_Model)
  20.     }
  21.     else
  22.     {
  23.         switch (cs_get_user_team(id))
  24.         {
  25.             case CS_TEAM_T: SetPlayerModel(id, T_Model)
  26.             case CS_TEAM_CT: SetPlayerModel(id, CT_Model)
  27.         }
  28.     }
  29. }



_________________
Paveikslėlis ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Player Models
Žinutės numeris: #20  StandartinėParašytas: 2015 Gru 08 16:48 
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 01:12
Pranešimai: 4492
Karma: 126

Miestas: Vilnius
viskas veikia labai aciu



_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
 Puslapis 25 [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

cron