Revive teammate

Šiame forume pateikti tikrintojų patvirtinti pluginai.
Post Reply
User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Revive teammate

Post by beast »

Aprašymas

Parašęs į chat'ą /revtm , žaidėjas galės prikelti norimą mirusį komandos draugą. Aišku, ši paslauga jam kainuos.

Cvars

rev_team (numatyta: 3)
  • 0 - atjungia pluginą;
    1 - įjungia tik CT komandai;
    2 - įjungia tik Terr komandai;
    3 - įjungia abiems komandoms.
rev_hudmsg (numatyta: 1)
  • 0 - atjungia prikėlimo hud pranešimą;
    1 - įjungia.
rev_price_ct (numatyta: 10000) - pinigų suma, reikalinga CT komandai, norint prikelti komandos narį.
rev_price_terr (numatyta: 10000) - pinigų suma, reikalinga Terr komandai, norint prikelti komandos narį.

rev_give_weaps (numatyta: 3)
  • 0 - neduoda ginklų ir šarvų niekam;
    1 - duoda tik prikeltiems CT komandos nariams;
    2 - duoda tik prikeltiems Terr komandos nariams;
    3 - duoda abiems komandoms.
Žaidėjo komanda

/revtm - parašius į chat'ą, žaidėjui parodomas meniu su visais mirusiais komandos nariais.

Papildoma informacija

Šį pluginą buvau sukūręs seniai, tačiau tik dabar prisiverčiau jį perrašyti.

Naudojami moduliai:

HamSandwich;
Cstrike;
Fun;
Fakemeta.

To do...

Kada nors perdaryti, kad veiktų ant HL ir galimai ant kitų jo modų.
Attachments
revive_teammate.sma
(7.93 KiB) Downloaded 984 times
revive_teammate.txt
(3.11 KiB) Downloaded 945 times

Fly3r
Jau po truputį tampa savu
Posts: 138
Joined: 2011 Nov 06 11:35

Re: Revive teammate

Post by Fly3r »

Turėtų būti vietoj new const PLUGIN/VERSION -> #define PLUGIN/VERSION, nes naudoji du kartus, todėl saugoti ir eikvoti atminties nereikia be reikalo.
Dar manau, kad gaunant BPAMMO reikėtų kurti masyvą, bet kadangi tai retai bus panaudojama, gal ir gerai su tuo tikrinimu ir return <bpammo>. Ir dar, nereikia kurti stock'o StripPlayerWeapons, nes naudoji tik vieną kartą.

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: Revive teammate

Post by beast »

Ne per seniausiai pradėjau vengti #define, nes dideliuose scriptuose (2000+ eilučių), jie keldavo nepatogumų debugg'inant. Bet čia jau programavimo semantika. Kiekvienam pagal save. O kas dėl efektyvumo, šiuo atveju skirtumas tarp #define ir const yra niekinis.

StripPlayerWeapons, iš principo, kaip naujos funkcijos aišku nereikėjo kurti, tačiau tai dariau tam, kad tą patį stock'ą galėčiau lengviau rasti, perkopijuoti į kitus pluginus, tuo pačiu išskirdamas jį tiems, kurie žiūrės kodą, kad šį stock'ą naudotų ir jie. Čia vėl gi - kaip kas supranta, kaip kam patogiau, tas taip daro.

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: Revive teammate

Post by aaarnas »

Na preprocesoriai yra apdorojami dar prieš kompiliavimą, tad skirtumas šioks toks yra. Viena, tai const žymima pagrinde informacija, kuri neturėtų pagal idėją kisti. Dažniausiai tai panaudojama funkcijos parametruose (aprašams daugiau). Ar parašai const, ar ne, vis tiek kintamasis yra nuolatos laikomas atmintyje. O be to, jei darai debug per const, tai turi dėti check'us visame plugine. Tad be reikalo nuolatos vyks tikrinimai.
Žinoma tai visai nepaveiks serverio darbo, bet pagal tą pačią semantiką, tai define aprašo konstantas arba kodo dalis, kurios turi būti įterpiamos, o const naudojamas aprašams kintamųjų, kurie pagal idėją neturėtų kisti vykdymo metu.

-- 2012 Bir 01 14:44 --

Define vengti nereikėtų. Patvirtinta.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

Chemodan
O taip. Jis jau surinko 50 žinučių!
Posts: 79
Joined: 2013 Jan 26 19:51
Skype: okmu1231

Re: Revive teammate

Post by Chemodan »

Pluginas geras, padarytum kad galima būtu respawninti už tam tikra gunxp xp?

Terror
Senbūvis
Posts: 1086
Joined: 2015 Feb 27 19:29
Location: Alytus

Re: Revive teammate

Post by Terror »

beast,padarytum kad galima būtu tik su flag A ?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests